گوشی‌های اکسپریا سونی

گوشی‌های اکسپریا سونی ؛ پایدارترین گوشی‌های اندرویدی بازار

یکی از موارد مهم در بین گوشی‌های هوشمند میزان پایدار بودن آن‌ها است. بر اساس گزارشی تازه، گوشی‌های اکسپریا سونی موفق شده‌اند تا بیشترین میزان پایداری را در بین تمامی گوشی‌های اندرویدی بازار به دست آورند. این در حالی است که ما شاهد حضور قدرتمندانه شرکت‌هایی نظیر سامسونگ و ال جی در این حوزه هستیم. بدین ترتیب می‌توان گفت که گوش‌های برند سونی از ارزش خرید بسیار بالایی برخوردارند.

وقتی نام گوشی اندرویدی به میان می‌آید بدون شک نام برند بزرگی نظیر سامسونگ در رأس این حوزه به یاد ما می‌افتد. هرچند که ما شاهد محصولات مختلفی از شرکت‌هایی نظیر ال جی، اچ تی سی، موتورولا، سونی و غیره نیز هستیم. بنابراین سوالی که برای ما پیش می‌آید انتخاب محصول مورد نظر در بین این تنوع فوق‌العاده زیاد بازار است.

بدون شک فاکتورهایی در این انتخاب دخیل هستند که می‌توانند تأثیر مستقیمی را بر انتخاب ما داشته باشند. به عنوان مثال بسیاری از کاربران به دنبال گوشی‌هایی با دوربین با کیفیت‌تر هستند و یا سایز صفحه نمایش برای برخی خریداران از درجه اهمیت بیشتری برخوردار است؛ اما مقوله‌ی بسیار مهمی در گوشی‌های هوشمند امروزی به نام «پایداری» وجود دارد. در واقع گوشی‌هایی با پایداری بیشتر که کمتر شما را با اضطراب هنگ و کرش مواجه می‌کنند می‌توانند انتخاب مناسب برای هر شخصی باشند.

اگر به دنبال گوشی اندرویدی با پایداری بسیار بالا هستید، گوشی‌های خانواده اکسپریا سونی پایدارترین محصولات اندرویدی حال حاضر بازار لقب گرفته‌اند. به گزارش شرکت تحقیقاتی اپتلیجنت (Apteligent)، بر اساس آزمایش‌های مختلف صورت گفته کارشناسان این شرکت مشخص شده است که گوشی‌های اکسپریا سونی در بین تمامی محصولات اندرویدی بازار از پایداری بیشتری برخوردار بوده و کمتر کرش می‌شوند. با این اوصاف باید گفت که سازنده ژاپنی این محصولات در استوار سازی گوشی‌های هوشمند خود حتی از پرچم‌‌دار این حوزه، شرکت سامسونگ نیز پیشی گرفته‌اند.

گوشی‌های اکسپریا سونی

سونی اکسپریا ایکس ای (Sony Xperia XA)

غلبه گوشی‌های اکسپریا سونی بر بزرگان بازار

به طور مشخص‌تر میانگین نرخ کرش در گوشی‌های اکسپریا سونی چیزی حدود 0.08 درصد است. پس از این محصولات گوشی‌های شرکت موتورولا با نرخ کرش 0.08 درصد قرار گرفته‌اند و پس از آن گوشی‌های اچ تی سی با 0.1 درصد، سامسونگ و ال‌جی با 0.11 درصد و گوشی‌های زد تی ای با 0.28 درصد در جایگاه‌های بعدی قرار گرفته‌اند. در حال حاضر شاید این آمار کمی با تغییر مواجه شده باشد اما آن چه که مهم است در رده نخست قرار گرفتن گوشی‌های اکسپریا سونی در بین پایدارترین گوشی‌های اندرویدی است. با این حال باید در نظر داشته باشید که تجربه افراد متفاوت است و میزان پایدار بودن گوشی‌ها تا حد زیادی به استفاده شما از آن‌ها بستگی دارد اما با توجه به این آمار قطعاً گوشی‌های شرکت سونی می‌توانند ارزش خرید بسیار بالایی داشته باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. موافقم هرکسی که تجربه استفاده از سونی رو از سه سال پیش تا انان مثل من داشته باشه متوجه میشه سونی از سامسونگ و ال جی بهتره سامسونگ و ال جی فقط کیفیت نمایشگر بهتری دارن اما سونی همه چیزش بهتره