محتویات باندل جدید نرم افزاری برای خریداران اچ تی سی Vive مشخص شد

محتویات باندل جدید نرم افزاری برای خریداران اچ تی سی Vive مشخص شد

هدست واقعیت مجازی اچ تی سی Vive یکی از بهترین محصولاتی در تمام کشورهای جهان است که میتواند در حال حاضر، تجربه‌ی جذاب و مناسبی را از دنیای واقعیت مجازی در اختیار کاربران قرار دهد. این محصول رقیب جدید هدست آکیولس ریفت محسوب می‌شود که در کمپانی آکیولس که تحت مالکیت فیسبوک قرار دارد، به بازار عرضه شده است.
پیش از این اچ تی سی به خریدارانی که هدست اچ تی سی Vive را را خریداری میکردند، یک باندل نرم افزاری جذاب شامل اپلیکیشن‌های سرگرم کننده‌ی Job Simulator ،Fantastic Contraption و Tilt Brush را پیشنهاد می‌داد که کاربران می‌توانستند با مراجعه به فروشگاه استیم، آنها را دریافت و بر روی سیستم خود نصب کنند.

حالا همزمان با آغاز موج جدید فروش عمومی هدست اچ تی سی Vive ، این کمپانی از باندل جدیدی رونمایی کرده است که به خریداران جدید تحویل داده می‌شود. این باندل جدید همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، شامل اپلیکیشن‌های جذاب The Gallery – Episode 1: Call of the Starseed, Zombie Training Simulator و Tilt Brush میشود که خریداران این هدست بلافاصله پس از خرید هدست و با مراجعه به فروشگاه استیم، می‌توانند با استفاده از کدی که از سوی اچ تی سی در اختیارشان قرار گرفته است، آنها را دانلود کنند و به طور رایگان ازشان لذت ببرند.

با محتویات باندل جدید هدست اچ تی سی Vive آشنا شوید

محتویات باندل جدید نرم افزاری برای خریداران اچ تی سی Vive مشخص شد

بازی The Gallery – Episode 1: Call of the Starseed یک عنوان جدید است که به طور اختصاصی برای دنیای واقعیت مجازی توسعه یافته و در دنیای VR آن، کاربران می‌توانند وارد فضایی مشابه فیلم های فانتزی و تخیلی با تم‌ تیره و با داستان های سنگین دهه‌ی هشتاد میلادی بشوند و با استفاده از مکانیزم‌های فیزیکی اختصاصی این بازی، آن زمان را در دنیای مدرن و متعلق به آینده تجربه کنند.

بازی Zombie Training Simulator نیز همانطور که از نام آن مشخص است، شما را در یک فضای آخر الزمانی قرار می‌دهد. حالا این وظیفه‌ی شماست که در حالی که خود را در میان زامبی‌ها و در منطقه‌ای ترسناک یافته‌اید، عکس العمل مناسبی نشان دهید که این عکس العمل فرق میان زنده ماندن و مرگ شما را تعیین خواهد کرد.

محتویات باندل جدید نرم افزاری برای خریداران اچ تی سی Vive مشخص شد

عنوان آخر نیز اپلیکیشن Tilt Brush است که در باندل قبلی اچ تی سی Vive هم وجود داشت. در این نرم افزار شما می‌توانید در یک فضای سه بعدی و بدون محدودیت، به طراحی، نقاشی و رسم شکل بپردازید و ایده‌های درون ذهن خود را به تصویر بکشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*