کاربران ال جی جی ۵ از ماژول‌های شکسته و عمر پایین باتری گله دارند

کاربران ال جی جی ۵ از ماژول‌های شکسته و عمر پایین باتری گله دارند

زمانی که ال جی از اسمارت فون جی ۵ خود در کنگره‌ی جهانی موبایل چند ماه پیش رونمایی کرد، ماژولار بودن و قابلیت ارتقای قطعات و امکانات سخت افزاری، به مهم‌ترین ویژگی جذاب آن در تبلیغات تبدیل شد. اما حالا به نظر می‌رسد که گویا همین ماژولار بودن به بلای جان کاربران ال جی جی ۵ تبدیل شده است.
ال جی جی ۵ (LG G5) بعد از معرفی و تا همین چند روز پیش که موتو زد توسط لنوو معرفی شد، تنها اسمارت فون برتر بازار محسوب می‌شد که از طراحی ماژولار بهره می‌برد و همین هم کاربران زیادی را به سوی این محصول کشاند. هرچند که جی ۵ نتوانست به اهداف بسیار بزرگی که کمپانی کره‌ای برای آن در نظر گرفته بود، به طور کامل دست پیدا کند و تبدیل به نجات دهنده‌ی ال جی از اوضاع نه چندان مناسب این کمپانی در بازار اسمارت فون‌های پرفروش بشود.

حالا به تازگی مشخص شده است که تمام آن نگرانی‌هایی که این کمپانی در بحث فروش اسمارت فون جدید خود داشت، حالا در بخش دیگری خود را نشان می‌دهند و این بار خود کاربران ال جی جی ۵ هستند که از این برند کره‌ای شکایت دارند. از ساعاتی پیش ارسال گزارش‌های شکایات کاربران آغاز شده و آنها از عملکرد نامناسب جی ۵ خود شکایت دارند و این مشکل را بر گردن ال جی می‌اندازند.

در یک پست جدید که توسط کاربری با نام کاربری Bloodyfinger در شبکه‌ی اجتماعی Reddit آغاز شده است، کاربران ال جی جی ۵ از هر گوشه‌ی جهان گرد هم آمده‌اند و با ارسال گزارش مشکلات خود، از ال جی شاکی هستند. Bloodyfinger این پست را با بیان مشکل خود که خرابی ماژول CAM Plus بوده است، شروع می‌کند؛ طبق ادعای او، ال جی تا به حال چهار بار برای رفع مشکل او اقدام کرده است و از دو ماژولی که قبلا برای او ارسال شده، هیچکدامشان فعال نشده‌اند و حالا او در حال تست کردن قطعه‌ی ارسالی سوم است!

بعد از این پس، کاربران ال جی جی ۵ نیز ارسال مشکلات و شکایات خود را آغاز کرده‌اند که این گزارشها تقریبا شامل هر موضوعی می‌شود: از عمر ضعیف شارژدهی باتری، خرابی جی پی اس و ماژول‌های شکسته شده گرفته تا باز بودن بیش از حد درزهای دیوایس، خرابی دکمه‌ی پاور و گیر کردن گوشی هوشمند جی ۵ بر روی چرخه‌ی بوت و غیر فعال شدن کلی دیوایس!

تمام کاربران ال جی جی ۵ ناراضی هستند؟

کاربران ال جی جی ۵ از ماژول‌های شکسته و عمر پایین باتری گله دارند

البته این نکته که در هر چند هزار محصول، چند مورد کارایی مناسبی نداشته باشند و یا قطعات آنها دارای آسیب‌های جزئی باشد، چندان هم عجیب نیست، اما مشکل اصلی اینجاست که این کاربران طبق ادعای خودشان، چندین بار گوشی ال جی جی ۵ خود را تعویض کرده اند و باز هم مشکلاتشان حل نشده است. شما عزیزان گجت نیوزی با مراجعه به این لینک در شبکه‌ی اجتماعی Reddit می‌توانید خودتان این گزارش را به طور کامل دنبال کنید.

البته یک موضوع مهم دیگر هم وجود دارد و آن هم این است که با توجه به رقابت شدید برندهای سازنده‌ی اسمارت فون و دیگر گجت‌های الکترونیکی هوشمند در دنیا، ممکن است چنین گزارش‌هایی با هدف تخریب و آسیب زدن به اعتبار آن برند ایجاد شده باشند. حتی با وجود ترول‌های اینترنتی بی‌شمار در فضای مجازی، ممکن است که این موضوع تنها یک ماجرای ساختگی باشد و به همین دلیل لازم است که برای قبول کردن آن تحقیق بیشتری انجام بگیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. با سلام
    من دسته ps4 خودم رو قبلا به g4 وصل میکردم و بازی میکردم. ولی متاسفانه الان با g5 کانکت میشم ولی هیچکدام از قسمت های دسته کار نمیکنه. خواهشمند است راهنمایی کنید.
    با سپاس

  2. هموون کار کار ترولهاس…الجی یه کمپانی بی ادعا ونوآوره…وکلی هم طرفدار تودنیاداره

  3. همیشه خلاقیت و نواوری مهم نیست بیشتر وقتا کیفیت ساخت و طراحی مهمه