کیفیت صدای ال جی V20

کیفیت صدای ال جی V20 را B&O تضمین خواهد کرد

ال‌جی الکترونیکس امروز اعلام کرد که کیفیت صدای ال جی V20 را B&O تضمین خواهد کرد و این گوشی به لطف فناوری Bang & Olufsen ، بهترین کیفیت صدای موجود را خواهد داشت. شرکت B&O PLAY شرکتی است که صدای ناب و بی‌نظیری در محصولات همراه صوتی و هدفون‌ها ارائه می‌دهد و بیش از ۹۰ سال است که با قدرت در ارائه بهترین طراحی، صدا، ابتکار و ساخت استادانه محصولات بنگ و اولافسن فعالیت دارد.

بهبود قابلیت‌های صوتی و افزایش کیفیت صدای ال جی V20 به لطف فناوری Bang & Olufsen

همکاری نزدیک ال‌جی و B&O PLAY با بهبود قابلیت‌های صوتی و افزایش کیفیت صدای ال جی V20 شده و بهترین کیفیت صدا را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. مهندسان صدا با مشارکت یکدیگر، سعی در دستیابی به فلسفه B&O PLAY و ارائه صدایی طبیعی و متعادل در یک گوشی همراه دارند. برای لذت بیشتر استفاده از محصول، ال‌جی وی 20 (LG V20) یک هدفون B&O PLAY خاص و مجموعه‌ای از تصاویر پس‌زمینه که مخصوص گوشی V20 طراحی شده دارد که شامل لوگوی رسمی B&O PLAY به عنوان تأیید صدای پیشرفته و ناب B&O PLAY در آن است.

هنریک تادورف لارنسن، رئیسB&O PLAY ، گفت:

همکاری با ال‌جی فرصتی شگفت‌انگیز برای نمایش مهارت B&O PLAY از نظر فناوری صدا، مهارت در طراحی و مشتری محوری است. با تلفن‌های هوشمند و جدید سری V ال‌جی، کاربران تجربه صوتی جدید و خاصی خواهند داشت که تاکنون نظیر آن را نشنیده‌اند.

جانو چو، رئیس و مدیرعامل شرکت ارتباطات موبایل ال‌جی الکترونیکس، گفت:

من از همکاری نزدیکمان با B&O PLAY که اوایل امسال با فناوری  Hi-Fi Plus آغاز شد و امروز با V20 ادامه پیدا می‌کند بسیار خرسندم. تعداد مشتریان بیشتری انتظار دارند کیفیت صدای بهتری را در تلفن هوشمند خود نسبت به آنچه در گذشته وجود داشت تجربه کنند و من اطمینان دارم V20 این انتظارات را برآورده می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*