کاربران فعال روزانه بازی پوکمون گو

آمار کاربران فعال روزانه بازی پوکمون گو روز به روز کمتر می‌شود

بازی پوکمون گو را می‌توان بزرگترین رویداد مربوط به عرصه بازی‌های موبایل در چند سال گذشته در نظر گرفت؛ پس از انتشار این بازی با سبک واقعیت افزوده، هزاران یا شاید میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان از خانه خود خارج شدند تا موجودات پوکمون را شکار کنند! محبوبیت این بازی به حدی رسید که آمار فروش پاور بانک‌ها در بازار‌های جهانی دو برابر شد. با این حال طبق گزارشات منتشر شده در روز‌های قبل، کاربران فعال روزانه بازی پوکمون گو روز به روز کمتر می‌شوند.

بعضی از کاربران فعال روزانه بازی پوکمون گو علاقه خود به این بازی را از دست داده‌اند

بازی Pokemon GO طی هفته‌های گذشته رکوردهای متعددی را شکست و پشت سر گذاشت. این بازی تنها یک ماه پس از عرضه خود، رکورد بیشترین دانلود بازی موبایل را در فروشگاه‌های اپلیکیشنی مختلف شکست.

سرویس‌های آمار دهی مختلف از رسیدن کاربران فعال روزانه بازی پوکمون گو به رکورد 40 میلیون نفر خبر داده‌اند. همین آمارهای عجیب و درخشان، موجب ترس سرویس‌های بزرگ جهانی همچون فیس بوک، اینستاگرام، اسنپ چت و توییتر شد. در واقع بازی پوکمون گو در حال دزدیدن کاربران فعال آنها در طول ساعات شبانه روز بود.

اما حالا گزارشات مختلف حاکی از کاهش محبوبیت و کاربران فعال روزانه بازی پوکمون گو هستند. محققان سرویس‌های آماری مختلفی نظیر Sensor Tower، Apptopia و Survey Monkey، کاهش محبوبیت بازی پوکمون گو نزد کاربران را تایید کرده‌اند. در حال حاضر، توسعه دهندگان این بازی در شرکت نیانتیک نگرانی خاصی در این زمینه ندارند، چرا که اپلیکیشن آنها کماکان به عنوان محبوب‌ترین بازی دنیا شناخته می‌شود و با توجه به عمر کم این محصول، رسیدن آن به چنین رکوردهایی فراتر از سطح انتظار همگان بود.

در ادامه توجه شما را به نمودارهای مختلفی پیرامون آمار کاربران فعال روزانه بازی پوکمون گو و میزان فعالیت روزانه آنها در این اپلیکیشن جلب می‌نماییم:

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آیا شما نیز دیگر علاقه‌ای به اجرای بازی پوکمون گو ندارید؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. هه معلومه همون برید سراغ کلش تا مثل بقیه ازتون دزدی بشته این کلش یه خانواده بدبخت کرد بازی پوکمون گو تنها گفت که یه جا نشینید راه برید یعنی خاک بر سر اون نفهمی که میگه کلش بهتر از پوکمون گو هست تمام نقش های بازی کلش نماد شیطانی هست خاک بر سر کلش باز ها

  2. معلوم بود که مردم یهو جوگیر میشن بعدش ول میکنن