گوشی Archos 50 Saphir

گوشی Archos 50 Saphir یک دستگاه ضد آب با باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی

هفته گذشته سازنده گجت های فرانسوی، آرکاس، دسته‌ای از گوشی های جدید اندرویدی Helium خود را معرفی کرد که همگی آنها در اوایل سپتامبر و در نمایشگاه IFA 2016 برلین به نمایش در خواهند آمد. گویا این کمپانی فرانسوی قصد دارد تا در کنار این گوشی‌ها، دستگاه جدید دیگر را نیز ارائه دهد. گوشی Archos 50 Saphir محصول جدید این کمپانی است که گفته می‌شود از مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب برخوردار است.

گوشی Archos 50 Saphir دارای کد حفاظتی IP68 است. وجود چنین گواهینامه‌ای نشان می‌دهد که این دستگاه قادر است تا به مدت 30 دقیقه در عمق 1 متری آب دوام آورده و سالم بماند. در حالی که ظاهر این دستگاه به خوبی نشان می‌دهد که با یک محصول سرسخت و مقاوم طرف هستیم؛ اما به نظر نمی‌رسد که محصول جدید آرکاس برتری خاصی نسبت به دیگر دستگاه های مقاوم این چنینی داشته باشد. با کد حفاظتی IP68 یعنی تضمین ضد آب بودن فقط تا عمق 1 متری و نه بیشتر.

گوشی Archos 50 Saphir با دارا بودن IP68 یک دستگاه مقاوم در برابر آب است

گوشی Archos 50 Saphir با سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو عرضه خواهد شد. این بسته تکنولوژیکی با یک باتری غول پیکر 5000 میلی‌آمپر ساعتی بسته بندی شده که می‌تواند با یک بار شارژ کامل، بیش از دو روز مورد استفاده قرار گیرد. بقیه مشخصات این دستگاه دیگر چنگی به دل نمی‌زند. نمایشگر IPS اچ دی 5 اینچی با رزولوشن تصویری 720 در 1280 پیکسل، پردازنده 4 هسته‌ای MTK6737 مدیاتک با سرعت پردازش 1.5 گیگاهرتز و فضای ذخیره سازی که شامل 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی می‌شود، مسلما دلبری خاصی نخواهد داشت.

گوشی Archos 50 Saphir

آرکاس 50 Saphir دو سیم کارته بوده و از شبکه پرسرعت 4G LTE پشتیبانی می کند. در پنل پشتی این اسمارت فون دوربینی 13 مگاپیکسلی جای گرفته و پنل جلو برای گرفتن سلفی و ویدئو چت به دوربینی 5 مگاپیکسلی مجهز شده است.

بر اساس گفته های این کمپانی فرانسوی، گوشی Archos 50 Saphir از ماه اکتبر و با قیمت 199 یورو (حدود 222 دلار) در اروپا در دسترس خواهد بود. در گالری زیر تصاویری از این گوشی هوشمند را ببینید.

فروشگاه اینترنتی جانبی مجموعه بی نظیر از اسپیکر بلوتوث با بهترین قیمت بازار و انواع مختلف لنز گوشی موبایل حامی گجت نیوز در پوشش ویژه نمایشگاه IFA 2016

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*