سامسونگ: تولید گیر اس ۲ و گیر اس ۲ کلاسیک متوقف نخواهد شد

سامسونگ: تولید گیر اس ۲ و گیر اس ۲ کلاسیک متوقف نخواهد شد

ساعاتی پیش سامسونگ بالاخره از ساعت هوشمند گیر اس ۳ (Gear S3) رونمایی کرد تا این خط تولید از محصولات پوشیدنی این کمپانی نیز به یک پرچمدار جدید مجهز شود. اما کمپانی کره‌ای دقایقی بعد از رونمایی از نسل جدید، اعلام کرده است که تولید گیر اس ۲ و مدل کلاسیک آن به هیچ وجه متوقف نخواهد شد.
سامسونگ ساعت گیر اس ۳ خود را در دو مدل Frontier و مدل کلاسیک به روی صحنه برد. هر دو مدل این محصول دارای ظاهر مدرن‌تری نسبت به دو مدل گیر اس ۲ هستند و علاوه بر افزایش اندازه‌ی نمایشگر، افزایش ابعاد بدنه و ضخامت، دارای قابلیت‌های جدیدی نظیر جی پی اس و بلندگوهای مستقل نیز خواهند بود.

علاوه بر ادامه‌ی تولید گیر اس ۲ ، یک آپدیت نرم افزاری نیز برای آن عرضه می‌شود

اما همین بزرگتر بودن و تغییر ظاهر گویا به مذاق تعدادی از کاربران این برند کره ای خوش نیامده است و آنها تصمیم گرفته‌اند که به سراغ خرید نسل قبلی یعنی ساعت گیر اس ۲ بروند. خوشبختانه سامسونگ نیز از این تصمیم آگاهی پیدا کرده و به طور رسمی اعلام کرده است که تولید گیر اس ۲ و مدل کلاسیک آن متوقف نخواهد شد تا کاربرانی که خواستار بدنه ی جمع و جورتری هستند، به سراغ آن محصول بروند.

مدیران این برند کره‌ای بعد از رونمایی از ساعت گیر اس ۳ خود اعلام کردند که قصد دارند همچنان تولید گیر اس ۲ و گیر اس ۲ کلاسیک را ادامه دهند و همچنان کاربران قادر خواهند بود که آنها از قفسه‌ی فروشگاه‌های این کمپانی خریداری کنند. سری اس ۲ با یک تخفیف جذاب هم همراه خواهد شد تا این محصول در کنار ساعت هوشمند گیر اس ۳، هدست‌های واقعیت مجازی گیر وی آر و دستبند سلامتی گیر فیت ۲، سبد گجت‌های هوشمند پوشیدنی سامسونگ را تشکیل دهند.

همچنین قرار است تا پایان سال جاری میلادی، یک آپدیت نرم افزاری بزرگ هم برای هر دو مدل ساعت های گیر اس ۲ عرضه شود تا کاربران این محصول قدیمی‌تر هم بتوانند از قابلیت‌های نرم افزاری جدید گیر اس ۳ بهره ببرند.

فروشگاه اینترنتی جانبی مجموعه بی نظیر از اسپیکر بلوتوث با بهترین قیمت بازار و انواع مختلف لنز گوشی موبایل حامی گجت نیوز در پوشش ویژه نمایشگاه IFA 2016

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*