عکس‌ های تبلیغاتی اکسپریا XZ و اکسپریا X کامپکت قبل از کنفرانس لو رفت!

عکس‌ های تبلیغاتی اکسپریا XZ و اکسپریا X کامپکت قبل از کنفرانس لو رفت!

احتمالا می‌دانید که مهمترین اتفاقی که امروز در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۶ رخ خواهد داد، کنفرانس کمپانی سونی است که تا ساعاتی دیگر در شهر برلین آلمان برگزار می‌شود. در این کنفرانس خبری محصولات متعددی معرفی خواهند شد که دو اسمارت فون اکسپریا XZ و اکسپریا X کامپکت نیز از آن جمله خواهند بود.
پیش از این در تمام شایعات و حتی گزارش‌هایی که از شرکت اسمارت فون جدید سونی در تست های بنچمارک منتشر شده بود، از این محصول با نام اکسپریا XR نام برده شده بود، اما حالا مشخص شده است که کمپانی ژاپنی قصد دارد آن را با نام اکسپریا XZ معرفی کند. علاوه بر اکسپریا ایکس زد، از یک مدل دیگر با نام اکسپریا ایکس کامپکت نیز رونمایی خواهد شد که تصاویر هر دو محصول را میت‌وانید در گالری انتهای این مطلب مشاهده کنید.

نکته‌ی اینجاست که تصاویر لو رفته از اکسپریا XZ و مدل ایکس کامپکت بر خلاف تصاویری که قبلا لو رفته بودند، کاملا رسمی هستند و آنطور که وبسایت XperiaBlog به عنوان منتشر کننده‌ی آنها اعلام کرده است، گویا این تصاویر قرار بوده است که برای کنفرانس امروز و برای معرفی این دو محصول جدید توسط سونی مورد استفاده قرار بگیرند؛ بنابراین می‌توانید به آنها به چشم واقعی بودن نگاه کنید و از تمام زیر و بم طراحی دو گوشی هوشمند جدید سونی مطلع شوید.

عکس‌ های تبلیغاتی اکسپریا XZ و اکسپریا X کامپکت قبل از کنفرانس لو رفت!

همانطور که از تصاویر قابل تشخیص است، گوشی اکسپریا XZ و اکسپریا ایکس کامپکت هر دو دارای طراحی‌های نسبتا مشابهی هستند و مهمترین تفاوت آنها در این است که مدل ایکس زد دارای یک نمایشگر ۵.۲ اینچی است و به همین دلیل بدنه‌ی بزرگتری هم خواهد داشت. اما مدل کامپکت دارای یک نمایشگر ۴.۶ اینچی جمع و جورتری خواهد بود و احتمالا همین موضوع طرفداران زیادی را برای آن به وجود خواهد آورد.

بر اساس شایعاتی که تا به اینجا منتشر شده است، هر دو گوشی اکسپریا XR (که حالا اکسپریا XZ نامیده میشود) و اکسپریا X کامپکت از پردازنده‌های اسنپدراگون ۸۲۰ کمپانی کوالکام قدرت خواهند گرفت. طبق روال همیشه شاهد حضور دوربین‌های قدرتمندی بر روی محصولات جدید سونی خواهیم بود و یک دوربین ۲۳ مگاپیکسلی بر روی پنل پشتی به عنوان دوربین اصلی حاضر خواهد بود و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی نیز برای تهیه‌ی تصاویر سلفی و مکالمه‌ی ویدیویی به کار خواهد رفت.

در ضمن هر دو محصول به پورت‌های یو اس بی نوع سی مجهز خواهند شد و در حالی که هیچ صحبتی درباره‌ی قیمت دقیق آنها نشده است، اما به احتمال زیاد مدل کامپکت قیمت کمتری از مدل ایکس زد که به نوعی پرچمدار این سری محسوب می‌شود، خواهد داشت؛ به هر حال همه چیز تا حدود ۴ ساعت دیگر و در کنفرانس رسمی سونی مشخص خواهد شد.

در انتها شما عزیزان گجت نیوزی را به مشاهده‌ی گالری تصاویر این دو محصول دعوت می‌کنیم:

تصاویر تبلیغاتی اکسپریا XZ و اکسپریا X کامپکت

عکس‌ های تبلیغاتی اکسپریا XZ و اکسپریا X کامپکت قبل از کنفرانس لو رفت!

فروشگاه اینترنتی جانبی بهترین قیمت رم موبایل و متنوع ترین مدل های شارژر وایرلس موبایل حامی گجت نیوز در پوشش ویژه نمایشگاه IFA 2016

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه