تبلت هواوی مدیاپد ام 3

تبلت قدرتمند و غول‌پیکر هواوی مدیاپد ام 3 معرفی شد

نوبت به هواوی می‌رسد تا در نمایشگاه IFA 2016 قدرت‌نمایی کند. این شرکت ساعاتی پیش از تبلت قدرتمند هواوی مدیاپد ام 3 (Huawei MediaPad M3) رونمایی کرد. این تبلت حاوی یک صفحه نمایش غول‌پیکر 8.4 اینچی با رزولوشن 2,560 پیکسل در 1,600 پیکسل است که با بلندگوهایی از برند Harman Kardon، تراشه کرین 950، باتری 5,100 میلی‌آمپری و پشتیبانی از سیم کارت LTE برخوردار است.

هواوی نمی‌خواهد کار خودش را با رونمایی از دو گوشی هوشمند در نمایشگاه IFA 2016 به اتمام برساند و آن‌ها محصول دیگری را نیز در دست دارند. به دنبال تلاش‌های بلند پروازانه این شرکت با ارائه دستگاه‌ قدرتمندی نظیر میت بوک (MateBook)، باید اعلام کنیم که این تولیدکننده چینی دقایقی پیش رسماً از تبلت جذاب و غول‌پیکر هواوی مدیاپد ام 3 رونمایی کرد.

همانطور که از نامش پیداست، سخت افزار این تبلت به سمت و سوی استفاده‌ی رسانه‌ای پیش می‌رود. یک صفحه نمایش 8.4 اینچی با رزولوشن 2,560 پیکسل در 1,600 پیکسل همراه با بلندگوهای استریو Harman Kardon و پشتیبانی از سیستم‌های صوتی Hi-Res از مهم‌ترین مشخصات این تبلت جذاب هواوی خواهند بود.

قیمت و مشخصات سخت افزاری تبلت هواوی مدیاپد ام 3

تبلت مدیاپد ام 3 (Huawei MediaPad M3) توسط تراشه کرین 950 همراه با پردازنده‌ای 8 هسته‌ای (4 هسته 2.3 گیگاهرتزی به علاوه 4 هسته 1.8 گیگاهرتزی)، رم 4 گیگابایتی، 32/64 گیگابایت حافظه داخلی (قابل ارتقاء تا 128 گیگابایت توسط کارت‌های میکرو اس‌دی)، یک باتری پر قدرت 5,100 میلی‌آمپری و همچنین دو دوربین 8 مگاپیکسلی در بخش‌های پشت و جلو به شما ارائه خواهد شد. رابط کاربری EMUI 4.1 مبتنی بر اندروید 6.0 مارشمالو، پشتیبانی از تمامی گزینه‌های ارتباطی به علاوه اسلات سیم کارت نانو با پشتیبانی از LTE دیگر مشخصات این محصول را تشکیل می‌دهد.

هواوی در نخستین موج عرضه این محصول، تبلت مدیاپد ام 3 (Huawei MediaPad M3) را از تاریخ 5 مهر در چندین کشور اروپایی (شامل انگلستان) و بخش‌هایی از آسیا و خاورمیانه آغاز خواهد کرد. شما برای خرید مدل وای-فای 32 گیگابایتی این تبلت می‌بایست 349 یورو بپردازید. همچنین برای خرید مدل وای-فای 64 گیگابایتی و مدل LTE با ظرفیت 64 گیگابایت نیز به ترتیب باید مبلغ 399 یورو و 499 یورو را کنار بگذارید.

فروشگاه اینترنتی جانبی عرضه کننده جدید ترین مدل های پاور بانک با بهترین قیمت و انواع هندزفری بلوتوث حامی گجت نیوز در پوشش ویژه نمایشگاه IFA 2016

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سلام
    ببخشید این محصول کی وارد بازار ایران میشه و قیمتش حدودا ب پول ایران چقده؟