محافظ ضد آب گوشی

رونمایی از محافظ ضد آب گوشی مخصوص بازی پوکمون گو (IFA 2016)

بازی پوکمون گو در ماه گذشته به قدری نزد کاربران در جهان محبوبیت پیدا کرده است که حالا شاهد معرفی گجت‌های جدید اختصاصی آن در رویداد بزرگ و جهانی IFA 2016 شهر برلین هستیم! بازی محبوبی که انتشار آن، آمار فروش پاور بانک‌ها در ایالات متحده آمریکا را دو برابر کرد! اما همانطور که می‌دانید کاربران بازی Pokemon GO باید آن را خارج از خانه و در محیط حقیقی اجرا کنند و بدین ترتیب خطرات فراوانی در کمین آنهاست. هر لحظه ممکن است گوشی را در حین اجرای بازی و شکار موجودات به زمین بیاندازید و اینجاست که یک محافظ ضد آب گوشی به کمکتان می‌آید. با مشروح خبر همراه گجت نیوز باشید.

اخیرا در نمایشگاه IFA 2016 از یک محافظ ضد آب گوشی مخصوص بازی پوکمون گو رونمایی شده است که خیال کاربران بازی را از آسیب دیدن گوشی گران قیمت خود راحت می‌کند. این محافظ ضد آب گوشی توسط شرکت Catalyst ساخته شده است که گجت شما را در برابر سرقت، آب، گرد و غبار و هر خطر دیگری در امان نگه می‌دارد. علاوه بر این قرار دادن این کیس محافظ مشکلی در گیم پلی و اجرای بازی کاربران به وجود نمی‌آورد.

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، این قاب محافظ به خوبی اطراف گوشی و پنل‌های جلو و پشتی آن را پوشش داده و از صدمه رسیدن به آن جلوگیری می‌کند.

این خطوط موازی پلاستیکی در محافظ ضد آب گوشی پوکمون گو، به کاربر در حین شکار یک موجود در محیط اطراف کمک می‌کنند. بنابراین در هر شرایط آب و هوایی و فیزیکی، هدف شما مستقیم و دقیق خواهد بود و موجود مربوطه را از دست نخواهید داد.

محافظ ضد آب گوشی

کمپانی Catalyst این محافظ را به صورت رایگان همراه با کیس‌های معمولی و ضد آب خود عرضه می‌کنند و علاقه مندان می‌توانند آن را به قیمت 9.99 دلار به صورت تکی خریداری کنند. البته ضد سرقت بودن این محافظ گوشی تا حدی مربوط به بازاریابی و تبلیغات آن بوده و هنوز هم باید مواظب گوشی گران قیمت خود باشید. نظر شما در مورد این کیس محافظ جدید بازی پوکمون گو چیست؟

فروشگاه اینترنتی جانبی عرضه کننده جدید ترین مدل های پاور بانک با بهترین قیمت و انواع هندزفری بلوتوث حامی گجت نیوز در پوشش ویژه نمایشگاه IFA 2016

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*