مانیتور جدید اچ پی

مانیتور جدید اچ پی همراه با پایه شارژ بی‌سیم معرفی شد

همواره هدف اصلی از تولید نمایشگرها، پخش کردن اطلاعات و محتوای مختلف بوده و شاید هیچ وقت کسی تصور آن را نمی‌کرد که قرار باشد بسیاری از تکنولوژی‌ هایی که در گوشی های هوشمند و یا گجت های دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد، راهی این دستگاه ها شوند. حالا اما به نظر می‌رسد که این موضوع تغییر کرده و سازندگان مختلف تلاش داشته‌اند تا با معرفی ویژگی‌هایی بسیار جذاب همچون پایه شارژ بی‌سیم، امکاناتی فراتر از نمایش محتوا را برای نمایشگرها را فراهم نمایند. مانیتور جدید اچ پی یکی از همین محصولات بوده که عملکرد آن با فناوری‌های گوناگون ترکیب شده است.

پایه شارژ بی‌سیم، فناوری مانیتور جدید اچ پی

همزمان با نمایشگاه IFA 2016، اچ پی مانیتور جدید EliteDisplay S240UJ را همراه با فناوری پایه شارژ بی‌سیم، معرفی نمود که می‌تواند محصول جدید این شرکت را نسبت به دیگر نمایشگرهای بازار، یک سر و گردن بالاتر قرار دهد. این فناوری جدید امکان شارژ کردن تبلت یا گوشی های هوشمندی که از سیستم شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند را برای کاربران فراهم کرده و تنها کافیست که دستگاه مورد نظر، در محل مشخص شده آن در داک مانیتور قرار گیرد.

از دیگر ویژگی‌های این مانیتور که می‌توانیم به آن اشاره داشته باشیم، پورت USB-C است که امکان متصل کردن گوشی هوشمند، نوت بوک، تبلت، کامپیوتر شخصی و … را فراهم می‌نماید. علاوه بر این، محصول جدید اچ پی به اسپیکرهای داخلی بنگ اند اولافسن (Bang & Olufsen) نیز مجهز شده‌ است که می‌تواند کیفیت سیستم صوتی را تضمین کند. البته نباید تصور کنید که ویژگی‌های جانبی این نمایشگر باعث شده تا سازندگان از مشخصه های اصلی آن غافل شوند، بلکه باید اشاره داشته باشیم که صفحه نمایش 23.4 اینچی این مانیتور با کیفیت QHD، تاخیر زمانی 5 میلی ثانیه، نسبت تصویر 16:9، شدت روشنایی 300 و زاویه دید 178 درجه، از اصلی ترین شاخصه های EliteDisplay S240UJ هستند. همچنین ورودی‌های مختلفی همچون Display Port 1.2 و HDMI/HML در کنار پورت USB 3.0، می‌تواند امکان متصل کردن دستگاه های مختلف را آسان‌تر کند.

اچ پی تمام تلاش خود را داشته تا بتواند هر آنچه را که در چنته دارد، در توسعه این نمایشگر رو کند، هر چند هنوز اچ پی هیچ اطلاعاتی در مورد زمان عرضه و قیمت نهایی این مانیتور منتشر را نکرده است.

فروشگاه اینترنتی جانبی مجموعه بی نظیر از اسپیکر بلوتوث با بهترین قیمت بازار و انواع مختلف لنز گوشی موبایل حامی گجت نیوز در پوشش ویژه نمایشگاه IFA 2016

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*