گوشی هوشمند آلکاتل شاین لایت

گوشی هوشمند آلکاتل شاین لایت در نمایشگاه IFA 2016 معرفی شد

آلکاتل طی چند سال اخیر گوشی‌های هوشمند بسیاری را روانه بازار کرده که از جمله آن‌ها می‌توان به Idol 4 اشاره کرد که عملکرد فوق‌العاده‎ای را در بازار داشت. این شرکت طی برگزاری کنفرانس مطبوعاتی خود در نمایشگاه IFA 2016 دیوایس جدید خود را معرفی کرد. گوشی هوشمند آلکاتل شاین لایت (Alcatel Shine Lite) یک دیوایس مقرون به صرفه است که پیش بینی می شود با استقبال خوبی در بازار گوشی های مقرون به صرفه مواجه گردد.

گوشی هوشمند آلکاتل شاین لایت به یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و در قسمت پشتی به یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی مجهز است، همچنین سنسور اثر انگشت این دیوایس در بخش پشتی زیر دوربین قرار گرفته که عملکرد نسبتا سریعی دارد. پیش از این آلکاتل اعلام کرده بود که اندازه صفحه نمایش این موبایل 5 اینچ با رزولوشن 720p بوده، البته فول اچ دی نبودن وضوح این گوشی به خاطر مقرونه به صرفه بودن آن است. متاسفانه هنوز جزئیات کاملی از سخت افزار دستگاه منتشر نشده، اما باتوجه به قیمت گذاری آن انتظار می‌رود که در آن از یک تراشه میانرده اسنپدراگون یا مدیاتک استفاده شده باشد.

آنطور که پیدا است گوشی هوشمند آلکاتل شاین لایت (Alcatel Shine Lite) دارای قیمت 225 دلاری بوده و قرار است که در اواخر ماه جاری میلادی در بازارهای اروپا، آسیا و شمال آمریکا عرضه شود. متاسفانه جزئیات منتشر شده درباره گوشی هوشمند آلکاتل شاین لایت بسیار ناچیز است، اگرچه قیمت دستگاه مشخص شده است، اما نمی‌توان مشخصات اصلی سخت افزاری آن را که هنوز اعلام نشده را حدس زد. بدون شک دیوایس فوق به عنوان یک محصول مقرونه به صرفه عملکرد خوبی را در بازارهای نام برده شده خواهد داشت.

نمایشگاه IFA 2016 برلین هم اکنون ادامه دارد و هر لحظه خبرهای جدیدی از محصولات خلاقانه شرکت‌های مختلف منتشر می‌شود، اکنون باید منتظر انتشار اخبار بیشتر درباره محصولات جدید شرکت‌های مختلف در این نمایشگاه باشیم.

فروشگاه اینترنتی جانبی مجموعه بی نظیر از اسپیکر بلوتوث با بهترین قیمت بازار و انواع مختلف لنز گوشی موبایل حامی گجت نیوز در پوشش ویژه نمایشگاه IFA 2016

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*