تلویزیون فیلیپس 901F

تلویزیون فیلیپس 901F ؛ رقیبی جدی برای تلویزیون‌های OLED ال جی

تلویزیون فیلیپس 901F یکی دیگر از محصولات جذاب معرفی شده در نمایشگاه IFA 2016 آلمان است که نام فیلیپس را خیلی جذاب‌تر از گذشته در صنعت تلویزیون سازی مطرح می‌کند. تلویزیون 55 اینچی OLED جدید این شرکت، نه تنها نخستین تلویزیون حاوی پنل OLED فیلیپس است، بلکه نخستین نمایشگری با این برند خواهد بود که قادر به ارائه رزولوشن 4K است.

کمپانی فیلیپس تقریباً همه چیز را همراه با تلویزیون جدید 55 اینچی خود به نام 901F به ارمغان آورده است. 901F نه تنها نخستین تلویزیون OLED شرکت فیلیپس به حساب می‌آید، بلکه ارائه دهنده رزولوشن 4K، محدوده دینامیکی بالا (HDR)، یک نوار صوتی داخلی، اندروید تی وی و همچنین سیستم روشنایی محیطی Ambilight ساخت خود فیلیپس است. نتیجه نهایی محصولی کاملاً زیبا و جذاب به ارمغان آمده است.

تکنولوژی Ambilight موجود در تلویزیون فیلیپس 901F به ادعای این کمپانی می‌تواند تجربه همه جانبه‌ای از مشاهده تلویزیون را به یک فرد بدهد. نوارهای نور در دو طرف و بالای تلویزیون قرار دارند که رنگ را بر روی صفحه اصلی منعکس خواهند ساخت. بنابراین اگر تصویری از یک آسمان آبی گسترده را مشاهده می‌کنید، آن‌ها نور آبی رنگی را بر روی دیوارهای صفحه نمایش منعکس می‌سازند. این قطعاً به نظر می‌رسد کاملاً مدرن و قدرتمند است اما در واقع این تکنولوژی را باید پس از تماشای قسمت دوم فیلم پدرخوانده ارزیابی کرد!

تلویزیون فیلیپس 901F

یکی از نکات مهمی که در خصوص تلویزیون فیلیپس 901F به نظر می‌رسد تولید آن توسط شرکت TP Vision (برند تحت لیسانس فیلیپس برای تولید تلویزیون‌) است. دشواری و هزینه‌ی زیاد تولید پنل‌های OLED به معنای آن است که تکنولوژی این پنل‌ها هنوز به عنوان استاندارد تولیدکنندگان تلویزیون‌های مدرن تبدیل نشده ؛ اما قطعاً خودتان هم می‌توانید حدس بزنید که صفحات نمایشی با چنین رزولوشن می‌تواند چه کیفیت تصویر مناسبی را ارائه دهد.

روشنایی فردی هر پیکسل در یک مجموعه OLED (بر خلاف یک نور پس زمینه در صفحات نمایش LCD) به معنی آن است که رنگ‌های تیره، تیره تر از گذشته تولید می‌شوند که می‌تواند منجر به کنتراست بهتری شود. فیلیپس همچنین در این تلویزیون جذاب از تکنولوژی Perfect Pixel Ultra HD Engline ساخت خود استفاده کرده که می‌تواند تضمین کننده حرکت مایعات باشد.

تلویزیون فیلیپس 901F

زوایای دید کامل و باکیفیت با تلویزیون فیلیپس 901F

در استفاده‌ی کوتاه مدتی که از تلویزیون فیلیپس 901F داشتیم، این تلویزیون در تمامی زوایای دید کاملاً روشن، صاف و شفاف به نظر می‌رسید. به گفته‌ی فیلیپس این تلویزیون تا اواخر سال جاری در بازارهای بین‌المللی قابل خریداری خواهد بود؛ با این حال این شرکت هیچ قیمتی را برای تلویزیون جدید خود اعلام نکرده است.

تلویزیون فیلیپس 901F

به هر حال  در مقایسه با سایر تلویزیون‌های OLED هم سایز از برند بزرگی نظیر ال جی، ما انتظار داریم که این محصول دارای قیمتی حدود 2 هزار دلار و یا شاید بیشتر باشد.

فروشگاه اینترنتی جانبی عرضه کننده جدید ترین مدل های پاور بانک با بهترین قیمت و انواع هندزفری بلوتوث حامی گجت نیوز در پوشش ویژه نمایشگاه IFA 2016

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*