مانیتور گیمینگ و خمیده سامسونگ

با سه مانیتور گیمینگ جدید سامسونگ آشنا شوید؛ IFA 2016 میزبان خوب کره‌ای‌ها

کمپانی سامسونگ در نمایشگاه IFA 2016 برلین قصد دارد از دو مانیتور گیمینگ جدید همراه با یک مانیتور مالتی مدیا/گیمینگ خمیده 34 اینچی رونمایی کند. دو مانیتور گیمینگ سامسونگ مربوط به سری CFG70 بوده که در مدل‌های 24 و 27 اینچی قابل عرضه هستند و هر دو آنها زمان پاسخگویی 1 میلی‌ثانیه همراه با نرخ تجدید 144 هرتز را ارائه می‌دهند.

سامسونگ اخیرا از دو سری مانیتور با هدف کسب محبوبیت نزد جامعه گیمینگ رونمایی کرده است. شاید در حال حاضر این قضیه عجیب و غریب به نظر می‌رسد، چرا که سامسونگ پیش از این‌ها وارد عرضه گیمینگ نشده بود؛ به ویژه آن که همچنان فعالان این حوزه روز به روز به سرعت خود در عرضه محصولاتی جدید می‌افزایند. مانیتور گیمینگ سری CFG70 سامسونگ دارای دو مدل 24 و 27 اینچی است اما یکی از جذاب‌ترین مانیتورهای تا به امروز عرضه شده توسط سامسونگ، مانیتور 34 اینچی صفحه خمیده مدل CF791 خواهد بود. لازم به ذکر است که سامسونگ این دو مانیتور را طی رویداد خبری در نمایشگاه IFA 2016 رونمایی می‌کند.

مانیتور گیمینگ/مالتی مدیا و خمیده CF791 سامسونگ

مانیتور گیمینگ و خمیده سامسونگ

مانیتور مدل CF791 سامسونگ با قیمت 999 دلار دارای شعاع خمیدگی 1500R خواهد بود (برای اندازه‌گیری میزان خمیدگی مانیتورها از واحد R استفاده می‌کنند). این مانیتور همچنین ارائه دهنده رزولوشن 3440 در 1440 پیکسل بوده که به نظر می‌رسد برای یک مانیتور 34 اینچی عالی به نظر می‌رسد. البته بر خلاف مانیتور گیمینگ سری CFG70 سامسونگ، این سری تنها حاوی یک مدل 34 اینچی خواهد بود. این مانیتور خمیده همچنین از دو اسپیکر با قدرت 7W نیز بهره می‌برد که می‌تواند شما را از خرید اسپیکرهای جاگیر مبرا سازد.

مانیتور گیمینگ و خمیده سامسونگ

مانیتور سامسونگ CFG70

یکی از نکاتی که شاید می‌توانست این مانیتور را جذاب‌تر از حال حاضر کند، استفاده از یک شارژر سریع بر روی آن بود اما قطعاً سامسونگ برای عدم استفاده از این تکنولوژی بر روی مانیتور جدید خود دلایل قانع کننده‌ای را داشته است. بدون شک اگر قصد خرید یک مانیتور جدید را دارید و برای شما کیفیت تصویر همراه با مشخصاتی عالی مهم است، پیشنهاد ما به شما خرید این مانیتور جذاب سامسونگ است.

مانیتور گیمینگ و خمیده CFG70 سامسونگ

مانیتور گیمینگ و خمیده سامسونگ

مانیتور سامسونگ CF791

حال نوبت به دو مانیتور گیمینگ جدید سامسونگ می‌رسد. مدل CFG70 با قیمت 399 دلار همانطور که گفته شد در دو اندازه مختلف، حاشیه‌های مشکی رنگ و شعاع خمیدگی 1800R تولید شده است. البته اگر رنگ مشکی این دو مانیتور گیمینگ باب میل شما نیست، می‌توانید مدل حاوی حاشیه صفحه نقره‌ای آن را برگزینید؛ بنابراین قبل از خرید شانس این را خواهید داشت تا از سلیقه خود و دکوراسیون اتاق مورد نظر نیز کمک بگیرید.

گفته می‌شود پایه این مانیتور حاوی یک بازوی مکانیکی داخلی است که می‌تواند تغییر حالت این مانیتور را با یک دست نیز ممکن کند. این در حالی است که بسیاری از مانیتورهای ما به استفاده از دو دست برای تغییر موقعیت نیاز دارند. ما در بررسی اولیه خود از وزن بسیار کم این مانیتور گیمینگ سامسونگ شگفت زده شدیم. هرچند که این مانیتور را اندازه نگرفتیم اما از بسیاری از مانیتورهایی که تا به امروز دیده‌ام وزن کمتری را برخوردار است. این دقیقاً چیزی است که یک مانیتور برای استفاده هر چه راحت‌تر می‌بایست به کاربران خودش ارائه دهد.

مانیتور گیمینگ و خمیده سامسونگ

مانیتور سامسونگ CF791

سامسونگ در مانیتور گیمینگ سری CFG70 خود از قابلیت “Area Lighting” استفاده کرده است. این قابلیت در واقع نور ال ای دی بوده که در زیر صفحه اصلی مانیتور قابل رویت خواهد بود. این ال ای دی نور نسبتاً مناسبی را در شرایط نوری کم به خصوص شب ارائه خواهد داد تا بتوانید با انداختن نور بر روی لوازم جانبی نظیر موس و کیبورد، آن‌ها را متصل کنید.

مانیتور گیمینگ و خمیده سامسونگ

مانیتور سامسونگ CF791

این مانیتورها از آنجایی که مخصوص گیمر‌ها هستند، از رابط کاربری Gaming UX OSD نیز بهره می‌برند که تنظیمات را به مراتب سریع‌تر از منوهای کلاسیک در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهند.

لازم به ذکر است هر دو سری مانیتور جدید سامسونگ از Freesync کارت‌های گرافیک AMD پشتیبانی می‌کنند. در حال حاضر خبری از عرضه نسخه‌ی پشتیبانی کننده از GSync انویدیا نیست اما بدون شک سامسونگ فکری هم برای کاربران پر شمار کارت‌های گرافیک انویدیا خواهد کرد و نسخه‌ی ویژه‌ای را ارائه می‌کند.

در انتها باید اشاره کرد که دو مانیتور گیمینگ سری CFG70 سامسونگ دارای زمان پاسخگویی 1 میلی‌ثانیه و نرخ تجدید 144 هرتز بوده و در مقابل آن مدل خمیده CF791 زمان پاسخگویی 4 میلی‌ثانیه و نرخ تجدید 100 هرتز را ارائه می‌دهد.

فروشگاه اینترنتی جانبی عرضه کننده جدید ترین مدل های پاور بانک با بهترین قیمت و انواع هندزفری بلوتوث حامی گجت نیوز در پوشش ویژه نمایشگاه IFA 2016

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*