ماژول های موتو مدز

لنوو در دو تیزر ویدیویی ماژول های موتو مدز خود را به نمایش درآورد

لنوو در دو ویدیوی تبلیغاتی ماژول های موتو مدز خود را به تصویر کشید. موتو مدز Insta-Share Projector و JBL Soundboost دو ماژول معرفی شده در این ویدیوها هستند. لنوو که دیگر اکنون مالک قانونی موتورولا به حساب می‌آید، در ژوئن گذشته گوشی موتو زد (Moto Z) و موتو زد فورس (Moto Z Force) را معرفی کرد و در همین یک هفته قبل با معرفی موتو زد پلی (Moto Z Play) این خانواده را بزرگتر کرده و سه گانه خود را کامل نمود.

یکی از ویژگی های بسیار جالبی که در هر سه عضو این خانواده دیده می‌شود، قابلیت ماژولار بودن این گوشی ها و اضافه شدن لوازم جانبی به عنوان ماژول های موتو مدز به آنهاست. با این که به تازگی اعلام شده که گوگل پروژه آرای خود را به حالت تعلیق درآورده؛ اما موتورولا به خوبی توانسته با ساخت موتو مدزها این ایده را تا حدودی اجرایی کند. موتو مد هاسلبلاد که به معنای واقعی یک دوربین حرفه‌ای را به این دستگاه ها اضافه خواهد کرد، همین چندی پیش نشان داده شد و اکنون ویدیوهای تبلیغاتی در فضای آنلاین قرار گرفته که به زیبایی موتو مدز Insta-Share Projector و JBL Soundboost را به تصویر کشیده است.

ماژول های موتو مدز Insta-Share Projector و JBL Soundboost در دو ویدیوی جدید تبلیغاتی رخ نشان دادند

در تلاش برای رسیدن به گوشی های ماژول، کمپانی ال جی نیز با ساخت گوشی ال جی جی 5 سعی کرده تا این ایده را جامه عمل بپوشاند؛ اما اگر بخواهیم واقعا منصفانه قضاوت کنیم باید گفت که کمپانی موتورولا در این زمینه بسیار قوی تر و قانع کننده تر عمل کرده است. دو آگهی جالب ویدیویی جدیدی منتشر شده که ماژول های موتو مدز موتورولا را به زیبایی تبلیغ می‌کند.

در اولین کلیپ موتو مدز پرژکتور Insta-Share معرفی می‌شود. یک زن و مرد جوان از طرف زامبی های ترسناکی در حال تعقیب هستند. ناگهان و در یک لحظه زن فرصت پیدا می‌کند تا با استفاده از موتو مدز Insta-Share Projector تصویر سه بچه گربه ملوس را بر روی دیوار پخش کند و با همین ترفند از دست زامبی ها فرار می‌کنند.

در دومین کلیپ، ماژول تقویت صدای JBL تبلیغ می‌شود. دزدی در حال فرار است و یک افسر پلیس زن در حال تعقیب او و هنگامی که پلیس از تعقیب کردن دزد ناامید می‌شود، دزد با اضافه کردن موتو مدز JBL Soundboost به گوشی موتو زد آهنگ در خواستی پلیس را پخش کرده و سپس هر دو نفر با لذت به تعقیب و گریز خود ادامه می دهند !

با عرضه جهانی سری گوشی های خانواده Moto Z باید دید که آیا کمپانی لنوو و موتورولا می‌توانند به موفقیت هایی دست پیدا کنند که هرگز ال جی با گوشی ال جی جی 5 خود نتوانست آن را به دست بیاورد؟

با مرگ پروژه آرا باید دید که عاقبت موتو مدزهای موتورولا، به کجا خواهد انجامید؟ آیا ایده ساخت گوشی های ماژولار می‌تواند به طور کامل تحقق یابد یا این پروژه نیز در اواسط راه نیمه کاره رها خواهد شد؟ باید دید!

فروشگاه اینترنتی جانبی فروش اینترنتی انواع عینک واقعیت مجازی و دسته بازی موبایل حامی گجت نیوز در پوشش ویژه نمایشگاه IFA 2016

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*