شیائومی ردمی 4

شیائومی ردمی 4 در تنا ظاهر شد؛ مشخصات و تصاویر خودنمایی کرد

شیائومی ردمی نوت 4 (Xiaomi Redmi Note 4) بالاخره هفته گذشته و در دو نسخه متفاوت در چین توسط چاینا موبایل (بزرگترین کمپانی در صنعت مخابرات چین که تمامی سهام آن در اختیار دولت است) راه اندازی شد. از قبل صحبت هایی وجود داشت که گوشی شیائومی ردمی 4 (Xiaomi Redmi 4) در کنار این فبلت رخ نشان خواهد داد؛ اما اینچنین نشد. یک ماه قبل دستگاهی در گیک بنچ ظاهر شد که به اسنپدراگون 625 مجهز بوده و 3 گیگابایت رم داشت؛ اسمارت فونی که اکنون تائیدیه تنا را به دست آورده با تراشه‌ای جایگزین با این مدل، رویت شده است.

شیائومی ردمی 4 به نمایش درآمده در تنا دارای شماره سریال 201606 بوده و به نظر می‌رسد که در رنگ بندی‌های مختلف طلایی و نقره‌ای به تصویر کشیده شده است. اگر دقت کنید طراحی ظاهری این گوشی بسیار به طراحی ردمی نوت 4 شباهت دارد، همان موقعیت قرارگیری دوربین و همان خطوط آنتن به خوبی قابل مشاهده است و البته همان طور که می‌دانید Redmi Note 4 یک گوشی تمام عیار و کاملا عالی نیست.

شیائومی ردمی 4 در تنا ظاهر شد؛ انتشار در چین به زودی انجام می‌شود

لیست منتشر شده از مشخصات شیائومی ردمی 4 با گمانه‌زنی‌هایی که از قبل انجام می‌گرفت تا حدودی مطابقت دارد. نمایشگر 5 اینچی فول اچ دی (رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل) پنل جلویی آن را زینت داده که با به‌روزرسانی خوبی نسبت به نسل قبلی تولید شده است. شیائومی ردمی 3 از یک نمایشگر 5 اینچی اچ دی (رزولوشن تصویری 720 در 1280 پیکسل) برخوردار شده بود. این گوشی هوشمند از پردازنده‌ای با سرعت پردازشی 1.8 گیگاهرتز که به احتمال زیاد تراشه Helio P10 مدیاتک خواهد بود، قدرت می‌گیرد؛ هر چند ممکن است که یک نسخه مجهز به اسنپدراگون 625 نیز وجود داشته باشد.

در پشت این دستگاه یک دوربین 13 مگاپیکسلی دیده شده و برای دوستداران سلفی یک دوربین 8 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. فضای ذخیره سازی آن را 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی تشکیل داده و با یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی بسته‌بندی شده است. شیائومی Redmi 4 با ویژگی بلستر IR همراه شده است. این ویژگی در واقع همان قابلیت کنترل از راه دور مادون قرمز برای تلویزیون و یا رسیور است. البته جای تعجبی نخواهد بود، زیرا شیائومی ردمی 3 نیز با همین ویژگی عرضه شد. تصویر به نمایش درآمده از پشت دستگاه وجود اسکنر اثر انگشت را تایید کرده و برای سیستم عامل آن، اندروید 6.0 مارشمالو ذکر شده است.

از آنجا که ردمی 4 در تنا رویت شده، پس انتظار می‌رود که به زودی وارد بازار شود (حداقل در بازار چین). این گوشی هوشمند با مبلغ 699 یوان (حدود 105 دلار) در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. مسلما جزئیات بیشتری در روزهای آتی منتشر خواهد شد. با ما همراه باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*