گوشی گوگل پیکسل ایکس ال (HTC Marlin) در بنچمارک گیک بنچ پدیدار شد

گوشی گوگل پیکسل ایکس ال (HTC Marlin) در بنچمارک گیک بنچ پدیدار شد

پس از اینکه گوگل سال گذشته با همکاری ال جی و هواوی گوشی‌های نکسوس 5 ایکس (Nexus 5X) و نکسوس 6 پی (Nexus 6P) را تولید و روانه‌ی بازار کرد، امسال این کمپانی اچ تی سی بود که برای تولید گوشی‌های جدید گوگل فراخوانده شد. همانطور که اخیراً در خبرها خواندیم و رندرهای منتشرشده نیز نشان دادند، گویا شرکت گوگل محصولات جدیدش را با یک G بزرگ در قاب پشتی سفارش خواهد داد که این یعنی قصد ندارد آنها را با برند شناخته شده‌ی نکسوس (Nexus) تولید نماید. بر اساس همین اخبار منتشره، گوشی کوچک‌تر که قبلا با اسم سیلفیش (Sailfish) کدگذاری شده بود، به نظر می‌رسد با نام گوگل پیکسل (Google Pixel)، و گوشی بزرگ‌تر که تصور می‌شد مارلین (Marlin) باشد، با نام گوگل پیکسل ایکس ال (Google Pixel XL) تولید و عرضه خواهد شد. با توجه به تصاویر منتشرشده در بنچمارک گیک بنچ، گوگل پیکسل ایکس ال به احتمال قریب به یقین مجهز به پردازنده اسنپدراگون 820 به همراه 4 گیگابایت رم باشد. با گجت نیوز همراه باشید.

گوشی گوگل پیکسل ایکس ال به صورت پیشفرض، به آخرین نسخه اندروید مجهز است

پردازنده اسنپدراگون 820 و رم 4 گیگابایتی، امسال در بیشتر گوشی‌های هوشمند رده بالا استفاده شده است. از سامسونگ گلکسی S7 و S7 Edge گرفته تا HTC 10 و وان پلاس 3، که پرچمداران برند خود هستند. پیش از این دیدیم که مشخصات گوشی گوگل پیکسل ایکس ال (یا همان HTC Marlin) در بنچمارک AnTuTu نمایان شده بود، و حالا بنچمارک گیک بنچ مهر تأییدی بر این مشخصات زده است.

سیستم عامل گوشی گوگل پیکسل ایکس ال همانطور که در تصویر نیز مشاهده می‌کنید، اندروید NMR1 قید شده که همان اندروید 7.0 نوقا، آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید است. این امری طبیعی است؛ چون همیشه گوشی‌های نکسوس جزو اولین گوشی هایی بودند که آخرین نسخه‌ی سیستم عامل اندروید روی آنها نصب می‌شد. البته همانطور که می‌دانید، گوشی گوگل پیکسل ایکس ال و برادر کوچک‌ترش اولین دیوایسی نیستند که اندروید 7 نوقا را به عنوان سیستم عامل پیشفرض میزبانی می‌کنند؛ زیرا این افتخار قبلاً نصیب گوشی جدید ال جی یعنی ال جی وی 20 (LG V20) شده است.

گوشی گوگل پیکسل ایکس ال (HTC Marlin) در بنچمارک گیک بنچ پدیدار شد

با توجه به نامگذاری جدید گوشی‌های گوگل، از این پس همه‌ی اطلاعات بر اساس نام جدید، یعنی گوگل پیکسل ایکس ال نوشته خواهد شد. اواخر هفته گذشته بود که در خبرها خواندیم ساخت سنسورهای دوربین عقب و جلوی گوشی گوگل پیکسل ایکس ال را شرکت سونی عهده‌دار خواهد بود که با توجه به خاطره‌ی خوبی که کاربران از دو گوشی سال گذشته‌ی گوگل (نکسوس 5X و 6P) داشتند، انتظار می‌رود دوربین گوشی‌های سری پیکسل، عملکرد بهتری نیز داشته باشد.

اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری از دو گوشی گوگل پیکسل ایکس ال (Pixel XL) و پیکسل ایکس (Pixel X) داشته باشید، می‌توانید اینجا را کلیک تا همه اخبار پیرامون این دو گوشی جدید گوگل را یک‌جا ببینید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. یک اشتباه دارید تو متن این که Nexus 5X رو ال جی تولید کرد نه هواوی