آیا تاریخ عرضه گوشی شیائومی می نوت 2 مشخص شد؟

آیا تاریخ عرضه گوشی شیائومی می نوت 2 مشخص شد؟

چندی پیش در خبرها خواندیم که گوشی شیائومی می نوت 2 (Xiaomi Mi Note 2) در دو نسخه مختلف عرضه خواهد شد که نسخه‌ی بالاتر آن، از اسنپدراگون 821 به همراه رم مبهوت‌کننده‌ی 6 گیگابایتی میزبانی خواهد کرد. امروز خبرهای متفاوتی در خصوص تاریخ عرضه گوشی شیائومی می نوت 2 به صورت رسمی به بیرون درز کرده است. با گجت نیوز همراه باشید.

خبرهای ضد و نقیضی از تاریخ عرضه گوشی شیائومی می نوت 2 وجود دارد

بر اساس خبر مندرج در وب‌سایت AndroidPure، دو زمان متفاوت از دو منبع مختلف در خصوص تاریخ عرضه گوشی شیائومی می نوت 2 وجود دارد. اولین منبع که وب‌سایت Weibo است با نوشتن عبارت «بالاخره تایید شد» به این شایعات دامن زده و گفته که تاریخ عرضه گوشی شیائومی می نوت 2 «به صورت رسمی»، 14 سپتامبر (24 شهریورماه)؛ یعنی 9 روز دیگر خواهد بود.

این منبع همچنین از به کار رفتن پردازنده‌ی اسنپدراگون 821 در این گوشی نام برده که قبلا نیز در شایعات مختلف شنیده بودیم. در این وب‌سایت همچنین آمده است که گوشی شیائومی می نوت 2 مجهز به دوربین دوگانه در قاب پشتی به همراه صفحه نمایشی با لبه‌های خمیده است؛ همان مشخصاتی که قبلا شایعات مختلف نیز به آن پرداخته بودند. بر اساس گفته‌های این منبع، قیمت این گوشی 2999 یوآن (واحد پول چین) معادل 450 دلار آمریکا خواهد بود.

آیا تاریخ عرضه گوشی شیائومی می نوت 2 مشخص شد؟منبع دوم، تصویری است که به نظر پوستر رسمی تبلیغات این گوشی است و در آن تاریخ عرضه گوشی شیائومی می نوت 2 بیست و چهارم سپتامبر (3 مهر) ذکر شده است. 24 سپتامبر روز شنبه است و با توجه به تعطیلی روز شنبه (در بیشتر کشورهای جهان)، تاریخ عرضه گوشی شیائومی می نوت 2 در این روز کمی عجیب به نظر می‌رسد. هرچند این دلیل، دلیلی قطعی بر رد این ادعا نیست.

درواقع، این احتمال وجود دارد که تاریخ عرضه گوشی شیائومی می نوت 2 همان 24 سپتامبر (3 مهر) باشد و تاریخ ذکر شده توسط منبع اول، تاریخی باشد که شرکت شیائومی در آن به برگزاری رویداد خود و معرفی محصولات جدیدش خواهد پرداخت. در هرصورت، اگرچه به نظر می‌رسد تصویر منتشر شده به واقعیت نزدیک باشد، ولی عجیب هم نیست که بشنویم تاریخ عرضه گوشی شیائومی می نوت 2 (یا معرفی آن) در 24 سپتامبر نخواهد بود.

قبلا خبری منتشر شد که در آن یکی از تحلیلگران چینی از عرضه شیائومی می نوت 2 در یکی از روزهای ماه آگوست (ماه گذشته) خبر داده بود. ولی دیدیم که در آن تاریخ نیز این گوشی عرضه نشد و همچنان عرضه‌ی آن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. ولی امیدواریم که این گوشی با مشخصات و امکانات فوق‌العاده‌ای که دارد هرچه سریع‌تر روانه‌ی بازار شده و در دسترس عموم قرار گیرد.

در زیر تصاویری از گوشی شیائومی می نوت 2 را ببینید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*