دیزایر 10 پرو

درز مشخصات گوشی اچ تی سی دیزایر 10 پرو پیش از رونمایی رسمی

در حالی که تمام نگاه‌ها به مراسم فردا شب معرفی گوشی‌های اپل دوخته شده، بد نیست که بدانید دو گوشی بالا رده از سوی ال‌جی و اچ تی سی نیز تا پایان این ماه رونمایی خواهند شد. در همین راستا امروز نیز تیزری در رابطه با ویژگی‌های گوشی بالا رده و مقرون به صرفه اچ تی سی دیزایر 10 پرو که در آخرین روز شهریور ماه معرفی خواهد شد منتشر گردید. با مشروح خبر همراه گجت نیوز باشید.

مشخصات گوشی اچ تی سی دیزایر 10 پرو پیش از رونمایی رسمی در فضای وب منتشر شد

اگر به خاطر داشته باشید هفته پیش اچ تی سی تیزری با مضمون طراحی منحصر به فرد به کار رفته در دیزایر 10 پرو منتشر کرد و این بار نیز در ویدیو تبلیغاتی دیگری به ویژگی‌های دوربین این بالا رده با محوریت عدد “150” اشاره می‌کند.

بر اساس اطلاعات از پیش درز کرده، گوشی اچ تی سی دیزایر 10 پرو دارای نمایشگری 5.1 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل بوده و قلب آن را قرار است تراشه اسنپدارگون 820 در کنار 4 گیگابایت حافظه رم به تپش درآورد.

از دیگر ویژگی‌های این بالا رده می‌توان به 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی در کنار قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، سنسور اثر انگشت یکپارچه با دکمه فیزیکی هوم، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی مجهز به سنسور 5 مگاپیکسلی اشاره کرد. در هر حال انتظار می‌رود شرکت تایوانی در مراسم 30 شهریورماه خود در کنار گوشی مذکور، از یک میان رده جدید با نام  Desire 10 Lifestyle نیز رونمایی نمایند.

نظر شما در مورد این خبر از گوشی تایوانی‌ها چیست؟ نظرات و سوالات خود در این مورد را با ما و سایر خوانندگان این مطلب به اشتراک بگذارید.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*