آپدیت امنیتی سامسونگ

آپدیت امنیتی سامسونگ برای گوشی های این شرکت منتشر می‌شود

در حالی که شرکت های بزرگی همچون بلکبری قبلا آپدیت امنیتی اندروید مربوط به ماه سپتامبر را برای دستگاه های هوشمند خود منتشر کرده بودند، اما شرکت سامسونگ هنوز درگیر انتشار تغییرات انجام گرفته بر روی به‌روزرسانی امنیتی ماه سپتامبر است که قرار بود برای گوشی‌ های هوشمند سری گلکسی ارائه شود. در مورد آپدیت امنیتی سامسونگ باید گفت که بر اساس موارد ذکر شده از سوی شرکت کره ای، تا به امروز 66 آپدیت به طور مستقیم از سوی گوگل برای این دسته از گوشی ها ارائه شده است که در این به‌روزرسانی، شرکت سامسونگ، 9 مشکل امنیتی مربوط به آپدیت های قبلی را بر طرف کرده و آنها را نیز به همراه به‌روزرسانی جدید در یک بخش یکپارچه منتشر خواهد کرد.

در آپدیت امنیتی سامسونگ 9 مشکل امنیتی مربوط به آپدیت های قبلی بر طرف شده است

بر اساس موارد ذکر شده از سوی این کمپانی، یکی از این مشکلات می‌تواند بر روی سیستم رابط کاربری گوشی ها تاثیر مخربی داشته باشد. همان طور که در تصویر نیز قابل مشاهده است یکی از موارد گزارش شده مربوط به ماه ژوئن است که درایور فایل سیستمی fimg2d نمی‌توانست به صورت درستی به فعالیت خود ادامه دهد اما آپدیت امنیتی سامسونگ مربوط به ماه سپتامبر این مشکل را رفع خواهد کرد. از طرفی این به‌روزرسانی 8 مورد دیگر از مشکلات بوجود آمده برای گوشی های هوشمند این شرکت بزرگ را نیز تصحیح خواهد کرد.

آپدیت امنیتی سامسونگ

همان طور که احتمالا می‌دانید شرکت سامسونگ قرار است نسخه نوقا اندروید را برای گوشی های هوشمند سطح بالای خود و حتی گوشی های دارای سطج متوسط تر نیز ارایه دهد. از این رو طی روزهای که در پیش است، شرکت سامسونگ و مهندسین نرم افزاری این کمپانی سخت در تلاش هستند تا به بهترین شکل ممکن این نسخه جدید اندروید را برای گوشی های سطح بالا منتشر نمایند و در نتیجه فرصت کافی برای انتشار آپدیت امنیتی سامسونگ نمی‌ماند. در حقیقت هم اینک هیچ گونه خبر خاصی در مورد زمان انتشار این به‌روزرسانی امنیتی وجود ندارد. علاوه بر آن به دلایل ذکر شده احتمالا این آپدیت جدید با کمی تاخیر به دست کاربران گوشی های شرکت سامسونگ برسد. هر چند بر اساس گفته های شرکت سامسونگ، این آپدیت احتمالا در کنار نسخه جدید اندروید به صورتی یکپارچه ارائه خواهد شد.

در هر صورت این که بخواهید آپدیت امنیتی ماهانه جدید سامسونگ را در حالت SMR (به‌روزرسانی امنیتی ماهانه) یا OS (به‌روزرسانی نسخه اندروید) دریافت کنید کاملا به این موضوع بستگی خواهد داشت که کدام یک از این بسته ها زودتر به دست کاربران برسد. از سویی دیگر در حالی که شرکت سامسونگ سخت در تلاش است تا بتواند این آپدیت امنیتی جدید را هر چه زودتر برای تمامی گوشی های هوشمند خود عرضه نماید، اما مسلما تاریخ ارائه رسمی آپدیت امنیتی سامسونگ بر اساس مدل گوشی و همچنین منطقه عرضه آن متفاوت خواهد بود.

بنابراین اگر شما نیز یکی از گوشی های هوشمند شرکت سامسونگ را در اختیار داشته و منتظر عرضه آپدیت امنیتی ماه سپتامبر هستید، شاید بهتر باشد بدانید که این کمپانی به‌روزرسانی های مزبور را ابتدا برای گوشی های جدیدتر منتشر خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سلام. گوشی من سامسونگ J7 pro 2017 هستش. حدودا یک ماه هست که خریدمش. اتفاقا دو هفته ی پیش من یه اعلان از شرکت سامسونگ دریافت کردم . جزئیاتشو یادم نمیاد ولی مضمون کلیش این بود که شرکت سامسونگ برای بالا بردن سطح امنیت دستگاه و جلوگیری از نفوذ بد افزار ها و هکر ها و ویروسها نسخه ی امنیتی جدید رو پیشنهاد میکنه که در صورت پذیرش, شرکت سامسونگ به اطلاعات گوشی مثل آدرس آی پی و مک آدرس و موقعیت مکانی و… دسترسی پیدا میکنه. من پذیرش رو انتخاب کردم. ولی بعد شنیدم که این کلاهبرداریه و شرکت سامسونگ همچین اعلانی رو نفرستاده… ولی خب اون لحظه چون اون پیام رو من از هیچ مسنجری مثل تلگرام و… دریافت نکرده بودم….اعتماد کردم. نمیدونم الان کار اشتباهی کردم یا اون اطلاعیه واقعا از سامسونگ بوده. شما میتونید کمکم کنید؟