اپل واچ 2

اپل واچ ۲ معرفی شد؛ با قابلیت های سری دوم ساعت هوشمند اپل آشنا شوید

شرکت اپل دقایقی پیش در مراسم معرفی از آیفون 7 و 7 پلاس، در اقدامی غافلگیرانه از ساعت هوشمند اپل واچ 2 (Apple Watch Series 2) نیز رونمایی کرد.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

تیم کوک در مراسمی که هم‌اکنون نیز در حال برگذاریست، اعلام کرد که اپل واچ طی یک سال گذشته به دومین برند ساعت بازار تبدیل شده، از این رو اپل کوشیده است تا نسل دوم این ساعت هوشمند را به قابلیت‌های جدید و کاربردی تجهیز کند.

اپل واچ 2

بر این اساس ساعت هوشمند اپل واچ 2 که از پلتفرم watchOS 3 قدرت گرفته، دارای تراشه‌ای دو هسته‌ای بوده که نسبت به نسل قبلی قادر است اپلیکیشن ها را 50 درصد سریع‌تر اجرا نمایند.

اپل واچ 2

در سوی دیگر اپل واچ Series 2 قابلیت مقاومت در برابر آب را داشته، از این رو در هنگام شنا کردن می‌توانید به راحتی از آن استفاده نمایید. اپل واچ 2 نسبت به نسل قبلی کمی باریک و سبک‌تر شده، با این حال نمایشگر مربعی شکل آن دارای بیشترین نور پس زمینه در بین تمام محصولات این شرکت را داشته که استفاده از آن را در زیر نور مستقیم خورشید لذت بخش می‌کند.

اپل واچ 2

ساعت هوشمند اپل واچ 2 همچنین اکنون از چی پی اس داخلی بهره برده و شرکت سازنده مدعی است که باتری آن یک روز کامل شما را همراهی خواهد کرد. علاوه بر این نسخه دوم این محصول از یک دکمه اختصاصی برای جابه‌جا شدن میان اپلیکیشن‌های مختلف استفاده می‌کند.

اپل واچ 2

اپل علاوه بر تعبیه فیس واچ های مختلف برای این محصول، با همراهی شرکت‌های سوئیسی بندهای ورزشی و کلاسیک بیشتری برای اپل واچ 2 به بازار عرضه خواهد کرد.این محصول در رنگ‌های مشکی ساده و نقره‌ای ساده از اواخر مهرماه به بازار عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*