گالری عکس اپل واچ 2

گالری عکس اپل واچ 2 ؛ تمام تصاویر رسمی ساعت هوشمند اپل

بالاخره پس از گذشت 18 ماه از معرفی اپل واچ، نسل دوم از ساعت هوشمند اپل معرفی شد و انتظارها برای رقابت دوباره اهالی کوپرتینو با دیگر سازندگان به پایان رسید. تصاویر منتشر شده از این ساعت هوشمند، تا کنون در بخش‌های مختلف سایت قرار گرفته‌اند، اما حالا مجموعه‌ای جدید از عکس‌های رسمی اپل واچ 2 منتشر شده که می‌تواند محصول جدید این شرکت را در تمامی زوایا، نشان دهد. در ادامه قصد داریم گالری عکس اپل واچ 2 را با یکدیگر تماشا کنیم.

هر چند اپل واچ 2 در بخش داخلی با نسل قبلی تفاوت‌های زیادی داشته و ویژگی های مختلفی همچون قابلیت ضد آب بودن و GPS داخلی به آن اضافه شده، اما در بخش ظاهری تفاوت اندک است. برخی از کاربران نیز تمایل داشتند تا نسل دوم از ساعت هوشمند اپل همراه با صفحه نمایشی دایره‌ای شکل عرضه گردد، اما به نظر می‌رسد که اپل از طراحی خود اطمینان داشته و می‌خواهد آن را برای حداقل یک نسل دیگر حفظ کند.

در خلال معرفی این محصول جدید، آقای کوک با افتخار اعلام کرد که طبق مطالعات انجام شده توسط مؤسسه تحقیقاتی J.D. Power، نسل اول از اپل واچ، پر فروش‌ترین ساعت هوشمند بازار بوده و حتی در قیاس با دیگر ساعت های سنتی و غیر هوشمند، اپل واچ به عنوان دومین ساعت پر فروش دنیا نیز شناخته می‌شود.

همچنین همراه با این ساعت هوشمند، قرار است بندهای جدیدی که در ادامه و در گالری عکس اپل واچ 2 مشاهده خواهید کرد، عرضه گردد تا سلایق کاربران مختلف تا حد ممکن، پوشش داده شده و نیازی به استفاده از بندهای تولید شده توسط شرکت‌های دیگر نباشد. تصاویر منتشر شده از این محصول جدید نیز به شکلی استادانه توسط اپل ثبت شده‌اند که می‌توانند توجه هر مخاطبی را به خود جلب نماید. در ادامه از شما دعوت می‌کنیم تا گالری عکس اپل واچ 2 را مشاهده کنید.

گالری عکس اپل واچ 2

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*