ببینید : نمونه تصاویر گرفته شده با آیفون 7

گالری عکس : نمونه تصاویر گرفته شده با آیفون 7

شب گذشته و در جریان رویداد بزرگ اپل ، آیفون های جدید معرفی شدند؛ گوشی‌هایی که با بهبود عملکرد، امیدواری زیادی را برای اپل جهت رقم زدن آینده‌ای درخشان ایجاد کرده است. اگر شما هم جزو آن دسته از کسانی بودید که موفق شدید به تماشای این رویداد بزرگ بنشینید، قطعا مهر تاییدی بر این گفته‌ها خواهید زد. همانطور که احتمالا می‌دانید، دوربین گوشی های جدید آیفون با وجود عدم تغییر در اندازه، بهبود زیادی در زمینه کیفیت داشتند که این ارتقای کیفیت، تنها یکی از چندین تغییری است که اپل در آیفون 7 (iPhone 7) و آیفون 7 پلاس (iPhone 7 Plus) داده است. اگر تاکنون موفق نشده‌اید تصاویر گرفته شده با دوربین 12 مگاپیکسلی آیفون 7 و 7 پلاس را ببینید، خبر خوب این است که اپل ساعاتی پیش نمونه تصاویر گرفته شده با آیفون 7 را به صورت رسمی در وب‌سایت خود منتشر کرده است. با گجت نیوز همراه باشید.

در زمینه سخت افزار، همانطور که گفتیم اندازه رزولوشن تصویر در آیفون جدید نسبت به مدل قبلی تغییری نکرده اما پیشرفت‌هایی که در سیستم اپتیکال دوربین ایجاد شده باعث جذب بیشتر نور و به تبع آن بالا رفتن کیفیت تصاویر گرفته شده با آیفون 7 و 7 پلاس گردیده است. اندازه دیافراگم گسترده‌تر شده (f 1.8) که این موضوع باعث می‌شود که در مقایسه با آیفون 6s نور تا 50% بیشتر جذب لنز دوربین گردد. به علاوه اینکه، سیستم تثبیت‌کننده‌ی تصاویر که در مدل جدید به صورت اپتیکال به انجام وظیفه می‌پردازد، باعث می‌شود سرعت شاتر دوربین پایین‌تر بیاید و در نتیجه، تصاویر گرفته شده با آیفون 7 و 7 پلاس از شرایط نوری مناسب‌تری برخوردار شود.

البته همه اینها در حد حرف است. برای مقایسه بهتر، نیاز به دیدن تصاویر واقعی گرفته شده با دوربین گوشی و مقایسه آنها با یکدیگر است. اپل در وب‌سایت رسمی خود اقدام به انتشار تصاویر گرفته شده با آیفون 7 کرده که شما می‌توانید همه این تصاویر را در گالری زیر مشاهده کنید. همانطور که انتظار می‌رفت، این تصاویر بسیار باکیفیت بوده به گونه‌ای که همه انتظارات ما را از یک دوربین تلفن همراه رده بالا برطرف می‌کند.

خوب است بدانید که آیفون 7 در تاریخ 16 سپتامبر (26 شهریور) عرضه می‌شود و پیش فروش آن نیز در روز 9 سپتامبر (19 شهریور) خواهد بود. خرید یکی از آنها نیز برای شما حداقل 649 دلار هزینه دربرخواهد داشت.

نمونه تصاویر گرفته شده با آیفون 7

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*