امکان خرید هندزفری‌ های ایرپاد اپل به صورت تکی نیز وجود دارد

امکان خرید هندزفری‌ های ایرپاد اپل به صورت تکی نیز وجود دارد

اپل بعد از حذف جک ۳.۵ میلی‌متری از روی بدنه‌ی آیفون ۷ و عرضه‌ی ایربادهای خود با پورت لایتنینگ، از یک محصول دیگر هم رونمایی کرد. این محصول چیزی نبود به جز هندزفری‌ های وایرلس که اپل آنها را ایرپاد (AirPod) نام‌گذاری کرده است. هندزفری‌ های ایرپاد اپل دارای طراحی زیبا و تقریبا مشابهی با ایربادهای معمولی این کمپانی هستند و احتمالا طرفداران زیادی خواهند داشت.

اما یکی از مشکلات احتمالی که برای کاربران هندزفری‌ های ایرپاد اپل پیش خواهد آمد، مشکل گم کردن یکی یا هر جفت آنهاست. این دو قطعه دارای طراحی ظریفی هستند و از آنجا که اندازه‌ی کوچکی دارند و قرار نیست سیمی آنها را به شما متصل نگه دارد، احتمال گم کردنشان بسیار بالاست. حالا اگر یکی از این دو هدفون را گم کنید و مجموعه‌تان ناقص شود، قرار است چه راه حلی را در پیش بگیرید؟ اگر یکی از آنها را به طور اتفاقی گم کنید و یا حتی یکی از آنها آسیب ببیند، آیا قرار است که مجبور شوید یک مجموعه‌ی جدید خریداری کنید؟ نه خوش‌بختانه اینطور نیست.

اپل در گفتگویی که اخیرا با خبرگزاری Mashable داشته است، به طور رسمی تایید کرده که کاربران در صورت گم کردن و یا آسیب دیدن یکی از این هدفون‌ها، می‌توانند با خدمات پس از فروش اپل تماس بگیرند و یک قطعه‌ی جدید را دریافت کنند. البته اپل قیمت این تعویض را اعلام نکرده است و تنها به امکان‌پذیر بودن آن اشاره کرده است؛ هرچند که با توجه به قیمت ۱۶۰ دلاری هندزفری‌ های ایرپاد اپل ، احتمالا تعویض یکی از آنها نیز بیش از ۵۰ دلار هزینه در بر داشته باشد.

گفتنی است که هندزفری‌ های ایرپاد اپل قابلیت اتصال به تمام محصولات اپل نظیر مک بوک، آیفون، آی مک و اپل واچ را دارند و به تازگی به صورت غیر رسمی مشخص شده است که حتی کاربران می‌توانند از آنها بر روی دیگر محصولات سایر برندها نیز استفاده کنند و از شنیدن موسیقی باکیفیت به صورت وایرلس لذت ببرند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*