ببینید: ویدیوی تبلیغاتی همه‌ی محصولات جدید اپل

ویدیوی تبلیغاتی محصولات جدید اپل ؛ آیفون 7 ، اپل واچ 2 و ایرپاد

همه محصولات جدید اپل معرفی شدند و این شرکت کار خودش را به خوبی به پایان رساند. آیفون 7 (iPhone 7) و آیفون 7 پلاس (iPhone 7 Plus) با توجه به ضد آب بودنشان برای کسانی مناسب است که می‌خواهند گوشی‌شان از قطرات باران، ریختن نوشیدنی روی آن و حتی افتادن در استخر آب مصون بماند. شاید کمی دیر باشد، اما اپل بالاخره محصولاتش را به صورتی ساخت که حداقل در برابر نفوذ آب مقاوم باشند. این محصولات جدید اپل همچنین مجهز به اسپیکرهای استریوی قدرتمندتر، ظرفیت باتری بیشتر و امکانات جدیدتری هستند که قطعا خریداران را به رفتن به سمت کیف پولشان بیشتر از پیش ترغیب می‌کند. با گجت نیوز همراه باشید.

اپل معمولا ویدیوهای تبلیغاتی و وسوسه‌برانگیزی را هنگام معرفی محصولات جدیدش می‌سازد که کاربران را به وجد می‌آورد. اولین ویدیو مربوط به گوشی های آیفون جدید است. در رویداد اخیر علاوه بر نمایش ویدیوی آیفون، ویدیوهایی جالب از همه محصولات جدید اپل نیز به نمایش درآمد.

همه محصولات جدید اپل در ویدیویی 107 ثانیه‌ای به نمایش درآمدند

ویدیوی دیگری که اپل در رویداد بزرگ خود به نمایش گذاشت مربوط به نسل دوم اپل واچ محبوب بود. البته این را به خاطر داشته باشید که داشتن یک اپل واچ نسل دومی باعث نمی‌شود که شما به صورت خودکار راکت تنیس به دست بگیرید، دور دنیا را دوچرخه سواری کنید و یا مسافت طولانی را بدوید؛ بلکه فقط در رسیدن به اهدافتان به شما کمک خواهد کرد. پس به این نکته کاملا توجه داشته باشید که اگر از اندام متناسبی برخوردار نیستید و یک اپل واچ نسل دوم خریداری کرده‌اید، نشستن و نگاه کردن به ساعت نه تنها به تناسب اندام شما کمکی نخواهد کرد، بلکه وضعیت اندام شما را بدتر از قبل نیز می‌کند.

ویدیوی دیگری که در راستای معرفی محصولات جدید اپل از سوی این کمپانی در رویداد بزرگ خود به نمایش درآمد، هدفون های بلوتوثی اپل معروف به ایرپاد (AirPods) بود. همانطور که در خبری با عنوان 10 موردی که بهتر است راجع به آیفون 7 بدانید،گفتیم، آیفون 7 به یک تراشه‌ی ارتباط دهنده خطوط وایرلس جدید با نام W1 مجهز شده است که امکان اتصال از طریق این شبکه با لوازم جانبی نزدیک گوشی را مهیا می‌کند. با کمک این تراشه، می‌توان با هر بار شارژ ایرپاد ، 5 ساعت از آن استفاده نمود.

ویدیو آخر از محصولات جدید اپل که در زمان معرفی آنها پخش شد از همه جالب‌تر بود. اپل همه محصولات جدیدش را با نمایش بخشی از امکانات آنها در ویدیویی 107 ثانیه‌ای به نمایش گذاشت. پس پلک نزنید و به تماشای این ویدیوهای جذاب بپردازید.



پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*