ساعت های هوشمند مایکل کورس

ساعت های هوشمند مایکل کورس ، محصولاتی جوان پسند و متفاوت

علاوه بر حضور بسیاری از سازندگان مطرح دنیای تکنولوژی در زمینه ساعت‌های هوشمند، دیگر شرکت‌ها و سازندگانی که به صورت رسمی و غیر رسمی در زمینه‌های مرتبط فعالیت دارند نیز به تولید این محصولات روی آورده‌اند. ساعت های هوشمند مایکل کورس جدیدترین محصولاتی هستند که در این زمینه معرفی شده و به سیستم عامل اندروید ور (Android Wear) مجهز شده‌اند.

ساعت های هوشمند مایکل کورس با دو طرح مخلتف برای بانوان و آقایان معرفی شد

سازندگان، این محصولات جدید را “َAccess” نامیده‌ و هدف اصلی از توسعه و تولید آنها را جذب افرادی که به دنیای فشن و مد علاقه دارند اعلام کرد‌ه‌اند. دو ساعت هوشمند جدیدی که توسط مایکل کورس طراحی شده، یکی مخصوص بانوان بوده و ظاهری “فریبنده” دارد و دیگر نیز با چهره‌ای اسپرت، می‌تواند مناسب آقایان باشد.

حق انتخاب نیز به هنگام خرید این محصولات برای کاربران وجود داشته و رنگ‌بندی ساعت های هوشمند مایکل کورس به نسبت دیگر محصولات بازار، قابل قبول خواهد بود. در مورد مشخصات فنی این ساعت‌های هوشمند اطلاعات زیادی در دست نیست و ما تنها می‌دانیم که هر کدام از ساعت‌های خانواده Access، به چیپ اسنپدراگون وِر 2100 (Snapdragon Wear 2100) مجهز شده‌اند. البته اینکه سازندگان اطلاعات مشخص و درستی را در مورد ساعت‌های هوشمند خود منتشر نمی‌کنند چندان هم بی دلیل نیست، چرا که کاربرانی که این محصولات جدید را خریداری می‌کنند، به فکر چیپ به کار رفته در آن نبوده و چهره ظاهری و طراحی آنها، مورد توجه‌شان قرار دارد.

کاربران به هنگام خرید هر کدام از ساعت های هوشمند Access، می‌توانند از میان بندهای چرمی، فلزی و یا پلاستیکی، یکی را به دلخواه انتخاب کنند. همچنین قیمت این ساعت‌ها رقمی میان 350 تا 395 دلار خواهد بود که به انتخاب کاربران بستگی دارد.

هر چند شاید بسیاری از کاربران دوست نداشته باشند که یک ساعت هوشمند اندرویدی با ظاهری اسپرت یا پر زرق و برق به دست کنند، اما مایکل کورس که در زمینه مد و فشن فعالیت دارد، مخاطبین خاص خود را داشته و برای آنها نیز برنامه‌های ویژه‌ای دارد.

ساعت های هوشمند مایکل کورس ساعت های هوشمند مایکل کورس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*