تصاویر و مشخصات دوربین EOS M5 کانن لو رفت (2)

تصاویر و مشخصات دوربین EOS M5 کانن لو رفت

با این که شرکت های بزرگ نیکون و کانن در زمینه تولید دوربین های DSLR، بسیار حرفه ای عمل کرده و سود بسیار زیادی را از بازار این محصولات هر ساله به جیب می‌زنند اما زمانی که از دوربین های بدون آینه صحبت به میان می‌‌آید، کانن و نیکون به سال های کم فروغ خود در این حوزه می‌اندیشند. این که هیچ گاه نتوانستند دوربین بدون آینه ای تولید کنند که بتواند فروش بالایی داشته باشد. اما برخلاف این دو شرکت، کمپانی های دیگری همچون سونی، فوجی فیلم و المپوس در این زمینه توانسته‌اند موفق تر عمل کنند. هر چند هم اکنون شرکت کانن به دوربین EOS M5 خود دل بسته است و امید دارد که این سنت شکسته شده و از این بازار نیز بتواند سود خوبی را کسب نماید. 

شرکت کانن به دوربین EOS M5 خود دل بسته است و امید دارد که از بازار دوربین های بدون آینه نیز بتواند سود خوبی را کسب نماید

به تازگی شایعات و خبرهای جدیدی از سوی شرکت ژاپنی کانن و محصولات آن به گوش می‌رسد. قبلا شنیده بودیم که این کمپانی قرار است در اواخر سال میلادی جاری از دوربین بدون آینه جدید خود رونمایی به عمل آورد اما هم اینک به لطف وب سایت های Nokishita و PetaPixel، اطلاعات مشخصات فنی و همچنین تصاویر آن را نیز در اختیار داریم که در گالری زیر شاهد آنها هستید:

همان طور که در تصاویر فوق شاهد هستید، شرکت کانن در طراحی دوربین EOS M5 نسبت به نسل گذشته تغییرات زیادی را اعمال کرده است. در حقیقت هم اینک ظاهر این دوربین جدید شباهت بسیار زیادی به رقبای خود در شرکت های سونی و فوجی فیلم داشته و در واقع دوربین EOS M5 به هر شکلی که بود خود را برای رقابت آماده کرده است.

اما در مورد مشخصات فنی این دوربین جدید باید گفت که بر اساس شایعات منتشر شده، دوربین EOS M5 کانن از یک حسگر CMOS با دقت 24.2 مگاپیکسلی با ابعاد APS-C، فناوری فوکوس خودکار با استفاده از پیکسل های دوگانه، پردازشگر تصویر DIGIC 7، عکاسی متوالی 7 فریم بر ثانیه، قابلیت فیلم برداری با دقت فول اچ دی با نرخ 60 فریم بر ثانیه، سیستم لرزشگیر 5 جهته، NFC و بلوتوث برخوردار خواهد بود.

از طرفی بر اساس تصاویر منتشر شده، احتمالا دوربین EOS M5 کانن به یک فلاش بیرون جهنده نیز مجهز خواهد بود. اگر شایعات درست باشد، به احتمال بسیار زیاد شرکت کانن در تاریخ 15ام ماه سپتامبر از دوربین EOS M5 به طور رسمی رونمایی به عمل خواهد آورد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*