والپیپرهای رسمی آیفون 7

والپیپرهای رسمی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس منتشر شدند

زمان زیادی تا عرضه پرچم دارهای جدید اپل باقی نمانده و انتظار می‌رود از روز جمعه، آیفون های جدید وارد فروشگاه‌های این شرکت شوند. زمان عرضه رسمی این محصولات، 16 سپتامبر (26 شهریور) اعلام شده و درست چند روز پیش از ورود آنها به بازار، شاهد انتشار والپیپرهای رسمی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس هستیم.

والپیپرهای رسمی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس پیش از عرضه رسمی، در اختیار کاربران قرار گرفتند

بسیاری از کاربران که مدت زمان زیادی در انتظار عرضه این گوشی های جدید بوده‌اند، دوست دارند تا هر چه زودتر والپیپرهای رسمی آنها را داشته باشند. و البته شاید حتی کاربرانی نیز باشند که نخواهند که آیفون های جدید را خریداری کنند. اما اینکه شرکتی همچون اپل چه والپیپری را برای محصولات جدید خود طراحی کرده باشد، می‌تواند بسیار جالب باشد چرا که چند سالی‌ست میان سازندگان مختلف، رقابت سختی در طراحی این والپیپرها وجود داشته که مورد توجه بسیاری از کاربران نیز قرار گرفته است.

در ادامه سعی کرده‌ایم تا تمامی این والپیپرها را با رزولوشن 1080×1920 در اختیارتان قرار دهیم. هر چند والپیپرهای رسمی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس متحرک هستند و تصاویری که ما در اینجا قرار داده‌ایم ثابت‌اند. با این حال شاید برایتان جذاب باشد که آیفون 7 و آیفون 7 پلاس را با طعم حباب‌های رنگی، تصور کنید!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*