تصاویر ثبت‌شده با دوربین آیفون 7 پلاس

نمونه‌ تصاویر ثبت‌ شده با دوربین دوگانه آیفون 7 پلاس منتشر شدند

هفته گذشته پرچم داران جدید اپل با مجهز بودن به دوربین هایی بسیار قدرتمند، پیش روی کاربران قرار گرفتند، همچنین سازندگان اعلام کردند که در واقع حذف شدن جک 3.5 میلی‌متری از آیفون های جدید، امکان استفاده از دوربین بزرگ‌تر برای آیفون 7 (iPhone 7) و آیفون 7 پلاس (iPhone 7 Plus) را فراهم کرده و همین موضوع باعث شده تا کیفیت عکاسی در آیفون های جدید فوق‌العاده بالا باشد. پس از یک هفته، حالا شاهد انتشار نمونه‌هایی از تصاویر ثبت‌ شده با دوربین آیفون 7 پلاس هستیم که به صورت واقعی و در یک استادیوم گرفته شده‌اند. با گجت نیوز همراه باشید.

آیفون 7 به سنسور لرزشگر اپتیکال مجهز شده که اضافه شدن آن، فضای بیشتری را در داخل دستگاه می‌طلبد، در حالی که آیفون 7 پلاس با دوربینی دوگانه و با لنزهایی عریض و تله فوتو، می‌تواند کیفیت عکس‌برداری را دگرگون سازد. قرارگیری این دو لنز در کنار یکدیگر باعث افزایش زوم دیجیتال تا 10 برابر نیز شده است. البته باید اشاره داشته باشیم که با زوم کردن تصاویر، دیگر همانند گذشته شاهد افت بالای کیفیت آنها نخواهیم بود.

تمامی این اطلاعات و جزئیات در مورد دوربین آیفون های جدید اپل باعث شده بود تا به صورت تئوری، محصولات جدید این شرکت به رقیبی سخت برای دیگر گوشی های هوشمند بازار تبدیل شوند. اما پرسشی که برای بسیاری از کاربران به وجود می‌آید، این است که این دوربین دوگانه، تا چه اندازه می‌تواند در واقعیت موفق باشد؟ برای پاسخ دادن به این سوال، اپل از یکی از عکاسان توانمند ورزشی، David E. Klutho کمک گرفته است.

تصاویری که دیوید از یکی از اولین مسابقات NFL در فصل جدید ثبت کرده، می‌تواند قدرت بالای دوربین دوگانه آیفون 7 پلاس را به تصویر کشد. در ادامه می‌توانید تمامی این تصاویر را با رزولوشن بالا مشاهده کنید. به نظر شما تصاویر ثبت‌ شده با دوربین آیفون 7 پلاس تا چه اندازه می‌توانند در ترغیب کاربران به خرید آیفون های جدید کمک کنند؟

تصاویر ثبت‌شده با دوربین آیفون 7 پلاس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*