انفجار گوشی شیائومی Mi 4c

انفجار گوشی شیائومی Mi 4c حادثه آفرید

انفجار گوشی شیائومی Mi 4c باعث سوختگی درجه 3 پای یک کارگر شد. به تازگی نویسندگان خبرهای تکنولوژی به نویسندگان داستان‌های ترسناک بدل شده‌اند. داستان‌های ترسناکی که از انفجار باتری و آتش گرفتن‌های پی در پی گوشی‌‌های هوشمند روایت می‌شود، کمی کاربران را نگران کرده است. صاحبان این قبیل دستگاه‌ها بی‌خبر از همه جا به ناگاه با انفجار تلفن همراه خود مواجه شده و در این بین آسیب‌هایی نیز می‌بینند.

داستان آتش گرفتن گوشی‌‌های هوشمند با اتفاقاتی که اخیرا برای گلکسی نوت 7 سامسونگ پیش آمد، به اوج خود رسید. انفجار پی در پی باتری‌های گلکسی نوت 7 از این دستگاه یک کابوس ساخته است؛ اما این بار این خبر به نوت 7 هیچ ربطی ندارد. این بار انفجار گوشی شیائومی Mi 4c داستان ترسناک دیگری را روایت می‌کند.

انفجار گوشی شیائومی Mi 4c باعث سوختگی پای یکی از کاربران شد

باتری گوشی شیائومی می 4 سی منفجر شد؛ اما در جایی نامناسب! یک دستگاه از این مدل هنگامی که در جیب عقب یک کاربر قرار داشت، منفجر شد و به پای او آسیب رساند. باسن این شخص دچار سوختگی درجه 3 شده است. این حادثه توسط دوربین‌های امنیتی یک ساختمان که به احتمال زیاد بیمارستان باشد، به ثبت رسیده است.

باورکردنی نیست! تصویر دوم چیزی را به نمایش می‌گذارد که کم از یک انفجار کامل ندارد. یک انهدام واقعی صورت گرفته است. با نگاهی به تصویر این گوشی هوشمند، به نظر می‌رسد که آتش سوزی از باتری آن آغاز شده باشد.

انفجار گوشی شیائومی Mi 4c

در ماه جولای گذشته نیز انفجار یک گوشی Xiaomi Mi4i در هند، هنگامی که در حال شارژ شدن بود خبرساز شد. خوشبختانه در آن حادثه هیچ کس صدمه‌ای ندید؛ اما این بار موضوع بسیار فرق می‌کند. پای یک نفر به شدت سوخته است.

داستان انفجار گوشی‌های هوشمند گذشته از ترسناک بودن آن کمی نگران کننده شده است. اگر قرار باشد کاربران با استرس و نگرانی از تلفن‌های همراه خود استفاده کنند، مسلما به فکر خواهند افتاد تا از این وسیله کمتر استفاده کرده و این موضوع به تنهایی می‌تواند برای غول‌های گوشی‌ساز دنیا بسیار گران تمام شود.

بیایید امیدواریم باشیم که داستان انفجار گوشی‌های هوشمند در همین جا خاتمه بیابد؛ هر چند که بسیار بعید به نظر می‌رسد!

انفجار گوشی شیائومی Mi 4c

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. baw in che vazeshe dg adam jorat nemikone goshi bekhare keee
    shans biaram htc in bala saresh nayad vagarna mnm misozm 😀

  2. گوشی ها دیگه شدن مثل بمب که هر لحظه ممکنه منفجر بشن -_-