آنباکسینگ اکسپریا ایکس زد

تماشا کنید: جعبه گشایی و نگاه اولیه به سونی اکسپریا ایکس زد

سونی با حضوری قدرتمند در نمایشگاه IFA 2016 طبق روال هر سال از یک گوشی هوشمند رونمایی کرد. این بار نوبت به معرفی گوشی سونی اکسپریا ایکس زد (Sony Xperia XZ)، پرچم‌دار جدید ژاپنی‌ها رسید تا با ارائه مشخصات سخت افزاری مناسب و دوربینی قدرتمند به یکی از جذاب‌ترین‌های سال 2016 تبدیل شود. در ادامه با آنباکسینگ یا همان جعبه گشایی ویدیویی سونی اکسپریا XZ گجت نیوز را همراهی کنید.

اکسپریا ایکس زد اینک بهترین گوشی هوشمند شرکت سونی است. پرچم‌دار جدیدی که همراه با یک طراحی تازه و چشم نواز، قابلیت‌های ضد آب، بهبود عملکرد باتری و تمرکز ویژه بر روی عمر باتری، در راس محصولات تکنولوژی این شرکت ژاپنی قرار می‌گیرد.

ما نسخه‌ای از این گوشی قدرتمند را به شرکت آورده و آزمایش‌های مختلفی را برای نگاه کلی به آن انجام داده‌ایم؛ اما قبل از هر چیزی ما تصمیم گرفتیم که با جعبه گشایی این محصول و اشتراک گذاری آن در بین علاقه‌مندان به تکنولوژی کار را آغاز کنیم.

آنباکسینگ اکسپریا ایکس زد

طراحی صیقلی سونی اکسپریا ایکس زد موجب خوش دستی این گوشی شده است

نخستین چیزی که با تماشای این محصول به چشم می‌خورد طراحی آن است. در حالی که سونی اکسپریا ایکس زد (Sony Xperia XZ) از همان طراحی مستطیلی سونی بهره می‌برد اما لبه‌های آن به خوبی صیقلی شده‌اند و سبک جدیدی از طراحی را ارائه می‌دهند که سونی نام آن را حلقه (Loop) نامیده است. به لطف این طراحی نرم اینک محصول جدید شرکت سونی خیلی راحت‌تر در دست گرفته می‌شود. با این حال ضخامت اکسپریا ایکس زد همچنان زیاد است. این محصول از یک صفحه 5.2 اینچی، وزن 161 گرم و ضخامت 8.1 میلی‌متر بهره می‌برد.

سونی اکسپریا ایکس زد (Sony Xperia XZ) در زیر قاب خود از یک تراشه رده بالای اسنپدراگون 820 که می‌توان گفت در تمامی پرچم‌داران سال 2016 میلادی شاهد حضور آن هستیم برخوردار است. در اینجا همچنین 3 گیگابایت ظرفیت رم همراه با حافظه داخلی 32 گیگابایتی (با پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس‌دی) نیز قرار دارد.

سر انجام باید به بزرگ‌ترین تغییر به وقوع پیوسته در این گوشی هوشمند اشاره کرد. پرچم‌دار جدید سونی از یک سنسور سفارشی 23 مگاپیکسلی همراه با سیستم تثبیت کننده 5 محوره و مجهز به فوکوس خودکار بهره می‌برد که بدون شک می‌تواند ویدیوهایی به مراتب صاف و جذاب را تولید کند. در زیر می‌توانید ویدیو مربوط به آنباکسینگ اکسپریا ایکس زد را مشاهده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*