تست سقوط آیفون 7

تست سقوط آیفون 7 و آیفون 6 اس ؛ کدامیک برنده است؟

آیفون 7 اخیرا در تست‌های بنچمارک انتوتو امتیاز بالای 178393 را کسب کرده است. از نظر تئوری، این تست و امتیاز آن مشخص می‌کند که آیفون 7 (iPhone 7) قدرتمندتر از آیفون 6 اس (iPhone 6s) است. با این که تست انتوتو به ما امکان مقایسه‌هایی از این دست را داده است، اما هنوز هم می‌توان با انجام تست‌های سخت‌تری مانند تست سقوط آیفون 7 و آیفون 6 اس را از نقطه نظر کیفیت ساخت با هم مقایسه نمود.

برای اینکه تست سقوط آیفون 7 و آیفون 6 اس در شرایطی کاملا برابر انجام گیرد، هر دو گوشی از ارتفاع 3.2 فوتی (تقریبا معادل 1 متر) و با استفاده از دستگاهی حرفه‌ای که مخصوص این نوع از تست‌ها هستند، انجام گرفته است.

تست سقوط  آیفون 7 مشخص کرد که این گوشی از مدل قبلی خود مستحکم‌تر است

هر کدام از گوشی‌ها 3 مرتبه و هر مرتبه به 4 جهت در معرض سقوط قرار گرفتند. مرحله اول سقوط از پشت بود که پس از برخورد به زمین، خراش‌های ریزی روی قاب پشتی هر دو گوشی مشاهده شد. مرحله بعد تست سقوط آیفون 7 و 6 اس ، تست سقوط از لبه‌ی پایینی گوشی بود. این بار نیز هر دو گوشی با موفقیت این تست را به اتمام رسانده و تنها با مشاهده‌ی گوشی‌ها زیر نور مستقیم، خراش‌های بسیار ریزی بر بدنه آنها دیده شد. سقوط سوم، سقوط در جهت کناره‌های گوشی بود که باز هم آسیبی جدی به هیچ‌کدام از آنها وارد نیامد.

تست سقوط آیفون 7 و آیفون 6 اس در انتها به سقوط از قاب جلوی گوشی ختم شد که در این تست، داستان کمی فرق داشت. به هر دو گوشی پس از سقوط بر روی صفحه نمایش آسیب‌های جدی وارد آمد. البته هنوز امکان برقراری تماس با هردوی آنها وجود داشت. پس باید گوشی‌ها را آنقدر در معرض این تست قرار می‌دادند تا صفحه نمایش آنها از کار بیفتد. بنابراین، به نظر می‌رسد نتیجه این تست، برنده را مشخص خواهد کرد.

پس از 8 بار تست سقوط آیفون 7 ، صفحه نمایش آن از کار افتاد. این در حالی بود که این اتفاق برای مدل قبلی آیفون، پس از 5 بار صورت گرفت و در نتیجه، آیفون 7 اپل توانست استحکام بیشتری از خود نشان دهد.

اگر مایل باشید این تست سقوط آیفون 7 و آیفون 6 اس را به طور کامل مشاهده کنید، می‌توانید ویدیوی آن را در زیر مشاهده نمایید. جدا از اینکه آیفون 7 (و 7 پلاس) توانست در این تست سقوط برنده باشد، هر دو گوشی موفق به کسب گواهی IP67 در زمینه آب و گرد و خاک شده‌اند. طبق یک نظریه، آیفون 6 اس می‌تواند در عمق یک متری آب به مدت 30 دقیقه دوام بیاورد. اما با وجود کسب گواهی IP67 توسط گوشی آیفون 7 و 7 پلاس، اپل این گوشی را تحت پوشش گارانتی آب قرار نداده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. خجالت بکشه که نوت 7 با 50 بار باز هم سالم موند…آشغالی دیگر از اپل