کلید هوم آیفون 7 اپل

کلید هوم آیفون 7 اپل با دستکش کار نمی‌کند

اخیرا یکی از فعالین حوزه پادکست‌های رادیویی در آزمایشی جالب برای استفاده از کلید هوم آیفون 7 از یک تکه پارچه بر روی دست خود استفاده کرده است که متاسفانه به گفته وی این کلید کار نکرده است. بنابراین چنین نگرانی در چند ماه مانده به فصل سرد زمستان برای علاقه‌مندان به محصولات اپل به وجود می‌آید وقتی دستکش آن‌ها با این کلید آیفون کار نمی‌کند چه کار باید کنند!

آیفون 7 اپل را اینک باید یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های هوشمند حال حاضر بازار دانست. پس از چند ماه درز اطلاعات، شایعات و تصاویر مختلف اپل سر انجام هفته گذشته از دو گوشی هوشمند آیفون 7 و آیفون 7 پلاس رونمایی کرد. دو هندست رده بالا که حتی قبل از عرضه نیز شاهد بحث و گفتگو در مورد آن‌ها بودیم و اینک دلایل زیادی هستند که ما آن‌ها محصولاتی برتر بدانیم.

اگر چه ما در آیفون 7 ارتقا انقلابی را نسبت به نسل‌های گذشته آیفون ندیدیم ولیکن هنوز هم نکات زیادی از این محصول وجود دارد که صحبت کردن در مورد آن ها خالی از لطف نیست. یکی از مهم‌ترین آن‌ها کلید هوم آیفون 7 اپل است که این شرکت سازنده برای آن تصمیم گرفته تا به جای کلیدهای قدیمی فیزیکی، از یک ورق شیشه استفاده کند که در واقع نمی‌توان آن را یک کلید واقعی دانست.

کلید هوم آیفون 7 برای آن که در هنگام فشار بتواند احساس یک کلید فیزیکی را به کاربر القا کند از یک موتور بازخوردی به نام تپ تیک (Taptic Engine) بهره می‌برد. بدون شک این موتور یکی از جالب‌ترین بخش‌های گوشی هوشمند جدیدی اپل است که هنوز به درک کاملی از آن نرسیده‌ایم.

در حالی که این کلید جدید به کار رفته از مزیت قابل تنظیم بودن بیشتری نسبت به گذشته برخوردار است، ولی زمانی که کاربران با در دست گرفتن آیفون 7 آن را نیز می‌آزمایند به نظر می‌رسد که این تکنولوژی جدید چندان هم به مذاق طرفداران آیفون خوش نیامده است. با تشکر از پست توییتری مایک هرلی (Myke Hurley) به این‌طور به نظر می‌رسد که کلید هوم آیفون 7 تنها با پوست بدن شما کار خواهد کرد. هرلی سعی کرده تا با تیشرت خود اقدام به استفاده از این کلید جدید کند ولی آیفون با این کار هیچ واکنشی را نشان داده است!

کلید هوم آیفون 7 اپل

کلید هوم آیفون 7 در زمستان برای کاربران دردسر ساز خواهد شد

شاید الان شما متوجه نشوید که این یک مشکل برای کلید هوم آیفون 7 خواهد بود. زمستان در همین حوالی است و این یعنی شما در روزهای سرد زمستانی امسال با دستکش گرم خود به بیرون می‌روید. این یعنی شما برای استفاده از گوشی خود ناچار به استفاده توسط دستکش هستید. نتیجه این می‌شود که ما نخواهیم توانست در هنگام استفاده از دستش با این کلید کار کنیم. شما در حال حاضر نمی‌توانید در صورت استفاده از دستکش یا هر چیزی به جز پوست دستتان از تاچ آی دی آیفون‌ها استفاده کنید اما این دکمه جدید به طور کلی استفاده با انواع محافظ نظیر دستکش را از کار خواهد انداخت. بنابراین شما با دستکش خود نمی‌توانید از یک اپلیکیشن خارج شده و به صفحه اصلی گوشی آیفون 7 خود بروید!

نخستین راه حلی که به ذهن ما خطور می‌کند استفاده از یک جفت دستکش خازنی است که اجازه می‌دهد شما با صفحه نمایش گوشی خود ارتباط برقرار کنید ولی این راه حل عملی برای قشر عظیمی از مصرف کنندگان نیست و بسیاری از افراد علاقه‌ای به این همه دردسر ندارند.

اپل همراه با آی او اس 10 قابلیت‌های بی‌شماری را به آیفون آورده است بنابراین کار با صفحه و سپس فشردن کلید هوم آیفون 7 جزو واجبات خواهد بود و عدم دسترسی به آن منجر به مشکلی بزرگ برای کاربران می‌شود. به هر حال باید منتظر ماند و دید که با این وضعیت کاربران آیفون 7 چگونه با این قضیه کنار می‌آیند! اگر زمستان امسال افرادی را دیدید که با بینی خود سعی بر ضربه زدن به گوشی دارند نگران نباشید؛ این افراد آیفون 7 خریده‌اند!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. معرفى جاذبه هاى گردشگرى کشور زیباى ایتالیا. در تلاش هستیم مکان هاى دیدنى و تاریخى و همچنین نقاط ناشناخته و بکر این کشور را به هم میهنان عزیزمان بهتر بشناسانیم..
    آرزوى قلبى ما دیدار شما دوستان در این نقطه از کره خاکى میباشد.
    با ما همراه باشید:
    تلگرام : https://telegram.me/italia_paradiso
    اینستاگرام :
    @italia.paradiso

  2. :)) راست میگه. با دماغ باید باز کنن.