انفجار گلکسی نوت 7 این بار در چین

انفجار گلکسی نوت 7، این بار در چین

تا به امروز تقریبا کاربری نیست که در مورد اخبار انفجار گلکسی نوت 7 سامسونگ چیزی نشنیده باشد. شرکت سامسونگ پس از فراخوانی گسترده گوشی های گلکسی نوت 7، کمپانی Samsung SDI را که تقریبا 70 درصد باتری های این فبلت را تولید کرده، از ادامه همکاری معلق کرده و شرکت ATL چین که 30 درصد باتری های گلکسی نوت 7 را ساخته بود و البته در کارش نیز موفق بوده را جانشین تمام وقت شرکت اول به جهت ساخت تمامی باتری های گلکسی نوت 7 جدید کرد.خب طبیعی است که نسخه های گلکسی نوت 7 موجود در چین، گوشی هایی باشند که باتری آنها توسط شرکت ATL ساخته شده؛ اما حالا خبرها حاکی از آن است که یک گوشی گلکسی نوت 7 در چین آتش گرفته است !

انفجار گلکسی نوت 7 این بار در چین؛ آیا باتری های شرکت ATL نیز خراب از آب در آمدند؟!

همان طور که احتمالا می‌دانید، بیشترین توجه خبرهای مربوط به انفجار گلکسی نوت 7 مربوط به ایالات متحده امریکا بوده است. جایی که تولیدات شرکت چینی ATL در آن نقشی نداشته‌اند. اما این بار اخبار انفجار گلکسی نوت 7 مربوط به چین بوده و از این رو مسلما دانستن محتوای داستان بسیار جالب خواهد بود. موضوع از آن قرار است که به تازگی یک گوشی هوشمند گلکسی نوت 7 در چین آتش گرفته است. شرکت سامسونگ در واکنش به این موضوع به صورتی عجولانه و سراسیمه در وب سایت رسمی خود اعلام کرده است که موضوع آتش گرفتن گوشی ربطی به باتری آن نداشته و در واقع عامل خارجی باعث این حادثه شده است.

همان طور که همگی می‌دانیم، در صورت رسیدن خبر انفجار باتری های شرکت ATL، دیگر امیدی برای این شرکت کره ای به جهت فروش گوشی نوت 7 باقی نخواهد ماند. در حقیقت بر اساس سالم بودن گوشی های نوت 7 که در آن باتری شرکت ATL قرار گرفته بود، کمپانی کره ای در حال عرضه نوت 7 با این سری از باتری ها است. حالا با شنیده شدن خبر انفجار این سری از باتری ها، مسلما اعتماد کاربران به گوشی های گلکسی نوت 7 جدید نیز از بین خواهد رفت.

شرکت سامسونگ در واکنش به این حادثه می گوید:

در مورد این حادثه گمان می‌کنیم عامل و منبع گرمای غیر طبیعی از خارج باتری باشد. در واقع یک عامل خارجی باعث شده است که شاهد این واقعه باشیم.

البته در صحبت های کمپانی کره ای به جزئیات این رویداد هیچ اشاره ای نشده است. همین موضوع نیز باعث شده که خریداران گلکسی نوت 7 در چین و همچنین دارندگان سری جدید این فبلت کمی احساس آرامش کرده و از نگرانی های آنها در این زمینه کاسته شود.

این طور به نظر می‌رسد که صاحب این گوشی در چین به جهت ارائه یک گزارش و جلب توجه دیگران و یا مقاصد دیگر، اقدام به تابش غیر طبیعی گرما به گلکسی نوت 7 خود کرده است تا در نهایت دستگاه آتش بگیرد. در هر صورت بهتر است بدانید که فعلا هیچ گونه نگرانی خاصی از بابت نسخه های جدید گلکسی نوت 7 وجود ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. همش کار دست نشانده های آیفون کثیف هستن