سامسونگ رسما از تلفن هوشمند جديد خود با عنوان Galaxy Chat پرده برداري کرد

همانطور که اطلاع داريد روز 3 شنبه 11 تيرماه به عنوان اولين منبع فارسي زبان خبر لو رفتن مشخصات تلفن هوشمند جديد سامسونگ را منتشر کرديم.به دنبال لو رفتن مشخصات اين گوشي سامسونگ امروز مجبور شد تا رسما تلفن هوشمند جديد خود را با عنوان Galaxy Chat معرفي کند.در ادامه با توضيحات تکميلي و تصاویر اين گوشي با گجت نيوز همراه باشيد.

GT-B5330  يا همان Galaxy chat مجهز به صفحه نمایش لمسی ۳ اینچی با رزولوشن QVGA یا ۳۲۰ در ۲۴۰ پیکسل است. کاربر می‌تواند از طریق پورت MicroSD حافظه ذخیره‌سازی تلفن را تا ۳۲ گیگابایت افزایش دهد.

از دیگر مشخصات فنی Galaxy Chat می‌توان به دوربین ۲ مگاپیکلسی در عقب، باتری ۱۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی و سیستم‌عامل اندروید ۴.۰ اشاره کرد.
Galaxy Chat همانند دیگر اندرویدی‌های سامسونگ از سرویس‌های Game Hub و AllShare Play پشتیبانی می‌کند. با گیم‌هاب می‌توانید به همراه دیگران به بازی و سرگرمی به‌پردازید و AllShare Play نیز این امکان را به شما می‌دهد تا فایل‌های صوتی و تصویری را از طریق ابزارهای دیگر پخش کنید. مجموعه نرم‌افزاری Quick Office نیز برروی Galaxy Chat نصب شده تا کاربران اداری و حرفه‌ای نیز به راحتی به‌توانند اسناد و فایل‌های خود را در آن مشاهده و ویرایش کنند.

علاوه بر این‌ها امکان استفاده از سرویس ارتباطی ChatOn نیز در این گوشی وجود دارد و  از طریق آن می‌توانید با کاربران ابزارهای دیگر  تحت یک پلتفرم یکسان، در ارتباط باشند.
Galaxy Chat در همین ماه وارد بازار اروپا، امریکای لاتین، خاورمیانه، چین و آسیای جنوبی می‌شود.
طراحی Galaxy Chat کمی عجیب است و ممکن است سامسونگ بتواند برخی از مشتریان BlackBerry که بدنبال جایگزین اندرویدی هستند را به سمت خود جلب کند.

مرتبط با موضوع :

تصوير و مشخصات تلفن هوشمند جديد سامسونگ به بيرون درز کرد


منبع : Engadget

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*