خودروی همه جا رو

خودروی همه جا رو Sherp: ماشینی با چرخ های غول پیکر که هیچ چیز جلودارش نیست

زمانی که برای اولین بار، تصاویر مربوط به خودروی همه جا رو (ATV) جدید شرکت Sherp در فضای مجازی منتشر شد، کسی تصورش را نمی‌کرد که سازندگان بخواهند چنین اتومبیلی با چرخ‌های بسیار بزرگ را تولید کنند. اما به نظر می‌رسد که سازندگان روسی این خودرو، هیچ تمایلی به طراحی محصولات زیبا نداشته و اهمیتی نمی‌دهند که کابین خودروی همه جا رو آنها میان چهار چرخ بسیار بزرگ، محصور شده است.

خودروی همه جا رو جدید شرکت Sherp، می‌تواند تقریبا از هر سطحی عبور کند

این خودروی همه جا رو که توسعه آن از سال 2012 و به رهبری Aleksei Garagashian آغاز شده، قادر خواهد بود تا تقریبا در هر سطحی حرکت کند. کار ساخت محصول جدید شرکت Sherp سال گذشته به پایان رسید و در نمایشگاه شکار و ماهیگیری روسیه نیز پیش روی کاربران قرار گرفت.

این خودرو را نمی‌توانیم وسیله‌ای تنها برای عبور از بیابان‌ها و مکان‌های این چنینی بدانیم، بلکه این خودرو بزرگ می‌تواند از هر سطحی، زمین‌هایی با شاخه‌های بزرگ، مرداب‌ها، مناطق جنگلی، زمینه های تالوس و هر جای دیگری که شاید انسان قادر به عبور از آن نباشد، بگذرد. چرخ‌های بسیار بزرگ این خودرو با ارتفاع 160 سانتی متر، باعث خواهد شد تا ساخته جدید Sherp بتواند از روی هر چیزی که بر سر راه وی وجود دارد، عبور کند.

ممکن است برخی از کاربران در مورد ارتفاع کم این خودرو نیز انتقاد نموده و فکر کنند که این ATV قدرتمند به هنگام عبور از موانع با زمین برخورد می‌کند، اما اینطور نبوده و طراحی بسیار مناسب چرخ های خودرو باعث شده تا با ارتفاع 60 سانتی متر آن از زمین، مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد. همانطور که در تصویر قرار گرفته نیز مشاهده می‌کنید، خودروی همه جا رو Sherp قادر به حرکت در آب نیز خواهد بود.

خودروی همه جا رو

حال می‌خواهیم به مورد دیگری در مورد این خودروی همه جا رو اشاره داشته باشیم که شاید تصور آن برای شما کمی سخت باشد. احتمالا فکر می‌کنید که این خودروی همه جا رو برای حرکت از موانع مختلف، به یک موتور بسیار قدرتمند نیاز دارد. در این رابطه شاید تعجب کنید اگر بگوییم محصول جدید Sherp به موتوری 4 سیلندر با حجم موتور 1.5 لیتر و قدرت 44 اسب بخار مجهز شده است! در کنار این موضوع، وزن این خودرو نیز 1300 کیلوگرم (2866 پوند) اعلام شده که می‌تواند بیش از پیش، شما را نسبت به استفاده از چنین موتوری متعجب کند. در نهایت، جعبه دنده 5 تایی این خودرو نیز می‌تواند ATV شما را با سرعت حداکثر 45 کیلومتر بر ساعت (28 مایل بر ساعت) بر روی خشکی و سرعت 6 کیلومتر بر ساعت (3.7 مایل بر ساعت) در آب، به حرکت درآورد.

سیستمی که سازندگان برای هدایت کردن خودرو نیز در نظر گرفته‌اند، بر خلاف دیگر وسایل نقلیه، در جهت های متفاوتی بوده و هر دو چرخ یک طرف خودرو به صورت همزمان با یکدیگر حرکت خواهند کرد. در آخر باید اشاره کنیم که خودروی همه جا رو Sherp می‌تواند تا 4 سرنشین و حداکثر بار 1000 کیلوگرم را با خود حمل کند.

خودروی همه جا رو

شرکت Sherp قصد دارد خودروی همه جا رو جدیدش را با قیمت پایه 65,000 دلار به فروش رسانده و ویژگی‌های جانبی همچون ژنراتور داخلی، باک اضافی 50 لیتری بنزین و … را برای آن در نظر بگیرد. همچنین سازندگان، این محصول جدید را برای اجاره نیز در اختیار کاربران قرار خواهند داد. در ادامه می‌توانید تصاویر مختلف این خودروی همه جا رو را مشاهده کنید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*