پوکمون گو

پوکمون گو دیگر پرفروش‌ترین اپلیکیشن iOS در ایالات متحده نیست!

در شرایطی که بازی پوکمون گو همچنان به عنوان یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های پلتفرم موبایل می‌درخشد، با انتشار آمار و ارقامی جدید از سوی یک شرکت آمارگیری به نظر می‌رسد که دیگر این بازی در صدر پرفروش‌ترین اپلیکیشن‌های iOS در ایالات متحده نیست تا این بازی همچنان با رکورد 74 روز در صدر قرار داشتن، فاصله زیادی را با رکورد 347 بازی کلش آو کلنز دارد.

پس از جنون اولیه و رکوردشکنی‌های مختلف و پشت سر هم، به نظر می‌رسد که دیگر خبری از جنجال و شلوغی پوکمون گو نبوده و در حال محو شدن است. برای نخستین بار ماه گذشته بود که گزارشی عنوان کرد محبوبیت پوکمون گو به اوج خود رسیده است. امروز نیز در حالی که دیگر خبری از حضور این بازی در صدر پرفروش‌ترین اپلیکیشن‌های آی او اس در ایالات متحده نیست می‌توان بر روی این قضیه صحت گذاشت.

اینک کلش آو کلنز در راس اپلیکیشن‌های پرفروش ایالات متحده قرار دارد. اگر چه پرفروش‌ترین بازی در این نقطه از جهان بازی جدیدی نیست ولیکن به‌روزرسانی‌های اخیر موفق شده تا بازیکنان را بیشتر به سمت خود کشیده و درآمد خوبی را از آن کمپانی سازنده این بازی کند.

با توجه به داده‌های جمع آوری و به اشتراک گذاشته شده توسط کمپانی “Sensor Tower”، بازی پوکمون گو (Pokemon Go) صرف 74 روز متوالی یا چیزی در حدود دو ماه و نیم در صدر اپلیکیشن‌های پرفروش ایالات متحده قرار داشته است. جالب توجه اینجا خواهد بود که کلش رویال، دیگر بازی سوپرسل که به عنوان یکی از رقبای این بازی به حساب می‌آید، تنها 32 روز در صدر بازی‌های پرفروش در این منطقه قرار داشت.

پوکمون گو

در سمتی دیگر اینک بازی صدرنشین پرفروشترین‌ها یعنی کلش آو کلنز تا به حال در حدود 347 روز به عنوان صدر نشین این اپلیکیشن‌ها قرار داشته است که می‌توان محبوبیت بالای آن را به خوبی با این قضیه درک کرد.  در جایگاه دوم نیز ما شاهد حضور بازی Candy Crush Saga هستیم که با 109 روز صدرنشینی روزگاری به عنوان پرفروشترین بازی در فروشگاه‌های اپلیکیشن ایالات متحده می‌درخشیده است.

پوکمون گو همچنان در صدر پرفروشترین اپلیکیشنهای iOS در اکثر نقاط جهان

لازم به ذکر است که در سایر کشورها نظیر انگلستان، استرالیا، سایر کشورهای مختلف اتحادیه اروپا و تایلند پوکمون گو همچنان در صدر پرفروش‌ترین اپلیکیشن‌های پلتفرم iOS قرار دارد. همچنین در سمت دیگر پوکمون گو هنوز محبوب‌ترین اپلیکیشن اندرویدی در ایالات متحده است.

اگر چه پوکمون گو همانند قبل نمی‌تواند مانند گذشته درآمدزایی کند، ما نمی‌توانیم بگوییم که دیگر این بازی واقعیت افزوده به طور کلی در حال محو شدن از صحنه است. نیانتیک توسعه دهنده این بازی اخیرا ویژگی‌های جدیدی را به این بازی افزوده است تا هر چه بیشتر بتواند بازیکنان را بار دیگر به سمت این بازی بکشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*