آپدیت بتا iOS 10.1 عکاسی Portrait Camera را برای آیفون 7 پلاس ارائه می‌دهد

آپدیت بتا iOS 10.1 عکاسی Portrait Camera را برای آیفون 7 پلاس ارائه می‌دهد

نسخه بتا iOS 10.1 که دارای قابلیت Portrait Camera است هم اکنون این آپدیت برای گوشی های آیفون 7 پلاس و دوربین دوگانه آنها قابل دسترسی خواهد بود. آپدیت بتا iOS 10.1 این اجازه را به کاربر خواهد داد تا به وسیله مود Portrait Camera و همچنین دوربین دوگانه این گوشی، تصاویر پس زمینه سوژه را تار کرده و در واقع اثر بوکه را بر روی آن اعمال کند. در حقیقت با استفاده از این ویژگی جدید، کاربر می‌تواند از طریق دوربین اصلی دستگاه، از فرد دیگری که در جلوی لنز پشتی گوشی قرار دارد عکس پرتره بسیار زیبایی بگیرد که اثر بوکه در آن به خوبی دیده می شود. 

آپدیت بتا iOS 10.1 عکاسی Portrait Camera برای آیفون 7 پلاس را ارائه می‌دهد

البته لازم به ذکر است که آپدیت بتا iOS 10.1 فعلا تنها برای توسعه دهندگان قابل دسترسی بوده و در واقع از روز جمعه به صورت عمومی، کاربران نیز می‌توانند این نسخه را دریافت نمایند. به منظور استفاده از این قابلیت عکاسی، سوژه می‌بایست با لنز دوربین اصلی به میزان نزدیک به 2.5 متر فاصله داشته باشد. در غیر این صورت، پیامی بر روی نمایشگر گوشی به نمایش در خواهد آمد که می‌گوید لطفا فاصله معین شده تا سوژه را رعایت کنید.

دیگر مواردی که در آپدیت بتا iOS 10.1 شاهد آن خواهیم بود شامل رفع نقص های مربوط به ویژگی Motion Handling است. علاوه بر آن در این میان توسعه دهنگان قادر خواهند بود به اطلاعات مربوط به میزان فشار حسگر فشارسنج دستگاه هایی همچون آیپد ایر 2، آیپد مینی 4 و همچنین آیپد پرو دسترسی داشته باشند. از طرفی امروز اولین بروزرسانی بتا WatchOS 3 نیز در اختیار توسعه دهندگان قرار می‌گیرد. این آپدیت با نام WatchOS 3.1 شناخته خواهد شد. در بخش زیر شاهد اسناد مربوط به آپدیت های جدید اپل و همچنین نمایی از بخش نرم افزاری ویژگی عکاسی پرتره حرفه ای با آیفون 7 پلاس هستید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*