گوشی UMi Plus

منتظر مدل ارتقا یافته گوشی UMi Plus با 6 گیگ حافظه رم و تراشه Helio P20 باشید

از آنجا که فناوری‌های نوین به قدری سریع حرکت می‌کند که به طور قطع نمی‌توان از محصولی که همین امروز به بازار عرضه میشود به عنوان یک تمام عیار یاد کرد، اغلب شرکت‌های تولید کننده گوشی های هوشمند در جهان مجبور هستند طی یک سال مدل‌های مختلفی از پرچم‌داران خود را برای پاسخ به نیاز بازار عرضه کنند. در همین راستا شرکت چینی UMi به تازگی تصویری از گوشی UMi Plus را در صفحه فیس بوک خود منتشر کرده که به نوعی از آن می‌توان به عنوان مدل ارتقا یافته UMi Super یاد کرد.

بر این اساس، مدل اصلی UMi Super دارای 4 گیگابایت حافظه رم و تراشه هلیو پی 10 بوده، با این حال گوشی UMi Plus به 6 گیگابایت حافظه رم و  تراشه ۸ هسته‌ای ۶۴ بیتی هلیو P20 مجهز شده است.

این مدل جدید در رنگ‌های مشکی و آبی عرضه می‌شود و اندروید ۷ نوقا نیز به صورت پیش‌فرض بر روی آن نصب خواهد بود. در هر حال از دیگر ویژگی‌های گوشی UMi Plus که قرار است با قیمت رقابتی 300 دلاری به بازار عرضه شود می‌توان به نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی، بدنه‌ای تمام آلومینیومی، دوربین اصلی و سلفی به ترتیب 13 و 5 مگاپیکسلی در کنار باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی مجهز به فناوری شارژ سریع و پشتیبانی از دو سیم‌کارت به صورت هم‌زمان اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. بیبینم چی شد آخه تو مشخصات جی ال ایکس آریا گفته بودید 170 چطور شد 300. گفتم که شما میخواهید شرکت ایرانی را خراب کنید

  2. امروز این شرکت مشخصات یومی پلاس رو منتشر کرد، در لینک زیر ببینید http://www.umidigi.com/page-umi_plus_overview.html