قابلیت فیلتر کردن کامنت های توهین آمیز در اینستاگرام

کامنت های توهین آمیز یکی از معضلات شبکه‌های اجتماعی است. اینستاگرام برای مقابله با این مشکل قابلیت جدیدی را ارائه داده و امکان مدیریت نظرات را فراهم کرده است. فیلتر کردن کامنت های حاوی فحش و کلمات نامناسب مزیتی ایت که توسط اینستاگرام ایجاد شده است.

امروزه گسترش شبکه‌های اجتماعی شرایطی را برای تبادل نطرات و دیدگاه‌ها به وجود آورده اما استفاده نادرست از فضای مجازی مشکلاتی را با خود به همراه داشته است.

اینستاگرام یکی از این شبکه‌های پرمخاطب است که کامنت های توهین آمیز بسیاری در آن دیده می‌شود. در ایران نیز هجوم برخی از کاربران به صفحات افراد مشهور ایرانی و خارجی مشکلات زیادی را به وجود آورده تا جایی که کمپین‌هایی برای جلوگیری از فحاشی و بلاک کردن کاربران توهین کننده تشکیل شد.

فیلتر کردن کامنت های توهین آمیز در صفحات تجاری اینستاگرام

اینستاگرام با هدف مقابله با این افراد و فحاشی‌ها دست به کار شده و قابلیت جدیدی را ایجاد کرده است. فیلتر کردن کامنت‌ های توهین آمیز راهکاری است که این شبکه اجتماعی در صفحات مهم مانند صفحات تجاری اضافه کرده و در صورت مفید واقع شدن این امکان فراهم می‌شود که سایر کاربران نیز از آن بهره مند شوند.

اینستاگرام روش ساده‌ای را برای فیلتر کردن کامنت های توهین آمیز در اختیار کاربران قرار داده است. شما باید برای انجام این کار از طریق منوی Options به قسمت تنظیمات Settings بروید. سپس گزینه Comments را انتخاب کنید و حالت Hide Inappropriate comments را انتخاب کنید. در قسمت Custom Keywords کلماتی را بنویسید که می‌خواهید کامنت های حاوی آنها فیلتر شود. توجه داشته باشید که کلمات نوشته شده را با کاما از هم جدا کنید؛ در نهایت تغییرات انجام شده را با زدن تیک بالای صفحه تأیید کنید. اکنون این تنظیمات اجرا خواهد شد و کامنت های توهین آمیز نمایش داده نمی‌شوند.

کامنت های توهین آمیز

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. چطور میشه کلا قسمت کامنت ها رو برداشت؟؟توی چند پیج دیدم برداشتنش،ولی آموزشش رو هیچجا نذاشتن..

  2. اینستاگرام زحمت کشیده.بازم راهی داره که روانی ها فحش بدن