انفجار فبلت نوت 7

علت آتش گرفتن خودرو جیپ در فلوریدا، انفجار فبلت نوت 7 نبوده است!

تیم آتش نشانی که درباره انفجار فبلت نوت 7 درون جیپی در فلوریدا تحقیق می ‌کردند علت حادثه را نامشخص عنوان کرده‌اند. آخرین ماه تابستان چندان برای سامسونگ خوشایند نبود؛ این کمپانی بعد از تبلیغات و هیاهوی فراوانی که برای معرفی فبلت جدید خود به راه انداخته بود، بعد از رونمایی و عرضه به یکباره با آتش گرفتن های پیاپی این دستگاه مواجه شد و علت آن را باتری ناکارآمد آن اعلام کرد.

این کمپانی مدتی بعد در یک فراخوان عمومی اقدام به جمع آوری و تعویض این دستگاه نمود؛ اما همچنان خبر انفجار فبلت نوت 7 از گوشه و کنار جهان کاربران را شوکه و این کمپانی را بیش از پیش نگران می‌کند.

علت حادثه آتش گرفتن جیپی در فلوریدا، انفجار فبلت نوت 7 نبوده است!

اگر به یاد داشته باشید، مدتی قبل خبر آتش گرفتن یک جیپ در فلوریدا خبرساز شد؛ البته نه فقط به این عنوان که یک خودرو آتش گرفته است. این خبر از آن جهت جنجالی شد که مقصر اصلی این حادثه گوشی سامسونگ گلکسی نوت 7 (Samsung Galaxy Note7) معرفی شد. مالک این خودرو ادعا می‌کرد که در حال شارژ کردن نوت 7 خود از طریق شارژر فندکی، ماشین خود را ترک کرده و در بازگشت با ماشین در حال سوختن مواجه می‌شود. این چیزی است که او فکر کرده بود و یا حداقل در آن زمان عنوان می‌کرد؛ اما تیم آتش نشانی ایستگاه پترزبورگ (Petersburg) ادعای دیگری دارند. آنها بیانیه نهایی خود را درباره علت این حادثه منتشر کرده و مقصر اصلی شروع این آتش سوزی را نامشخص عنوان کرده‌اند.

در بیانیه صادر شده از آتش نشانی پترزبورگ آمده است: “گزارش شده که در هنگام آتش گرفتن این خودروی جیپ یک دستگاه گلکسی نوت 7 در آن بوده و انگشت اتهام به سوی این فبلت نشانه گرفته شد. باید گفت که پس از تحقیقات کامل توسط بازرسان آتش نشانی علت این حادثه مشخص نشد.”

با توجه به صدور این بیانیه به نظر می‌رسد که آتش از چیز دیگری از درون این خودرو آغاز شده و حتی برخی این موضوع را به کیفیت این ماشین ربط داده‌اند!

در هر صورت انفجار فبلت نوت 7 درون این جیپ تایید نشد، چندی بعد حادثه مشابه دیگری نیز علت آتش گرفتن خودرو را باتری این فبلت عنوان کرده بود؛ اما در آن حادثه نیز هیچ یادداشت تحقیقاتی دیده نشد. گویا مشکل باتری نوت 7 در این مدت به خوراک خبری خوبی برای خبرگزاری‌های جهان تبدیل شده است؛ اما هر چه باشد مشکل باتری در گلکسی نوت 7 کاملا مشخص است و غول کره‌ای نیز اقدام به جمع آوری فبلت جدید خود از بازار کرده است. شما نیز اگر صاحب یکی از این دستگاه‌ها هستید و هنوز برای تعویض آن اقدام نکرده‌اید، هر چه سریعتر به یکی از نمایندگی‌های سامسونگ مراجعه کنید. مراقب سلامتی خود باشید!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اینها همش از دست نشانده های اپل برای تخریب نوت 7 بودن که مشکل درست کردن برای نوت 7 داره گریبان خودشونو میگیره…آیفون 7 پلاس مثل جیرجیرک صدا میده