درگ

ششمین مسابقه بزرگ درگ را در این ویدیوی دیدنی از دست ندهید

درگ یکی از پرهیجان‌ترین شاخه‌های مسابقات اتومبیل‌رانی است که در آن توانایی‌های پیشرانه به چالش کشیده می‌شود. در همین مسیر، نشریه‌ی موتور ترند 6 سال پیاپی است که به برگزاری تستی به عنوان بزرگ‌ترین مسابقه درگ جهان می‌پردازد. حالا نیز نسخه‌ی 2016 بزرگ‌ترین مسابقه درگ جهان با 12 عدد از بهترین سوپرکار‌های جهان آماده شده است! با گجت نیوز همراه شوید.

موتور ترند 6 سال که بزرگ‌ترین مسابقه درگ جهان را تولید می‌کند. این نشریه بر خلاف اغلب رقابت سوپر خودرو‌های امروزی، سعی داشته خودرو‌هایی را وارد پیست کند که قیمت‌های قابل درک‌تری داشته و شتاب صفر تا صد آن‌ها بین 3 تا 6 ثانیه رقم بخورد. مطابق 5 مسابقه‌ی قبلی، در نسخه‌ی 2016 نیز تقابل نزدیکی را شاهد هستیم که هیجان کار را بیش‌ از پیش افزایش داده است.

درگآکورا NSX که برای اولین بار است پا به این رقابت گذاشته، به لطف سه موتور الکتریکی و یک پیشرانه توئین توربو 3.5 لیتری V6 با تولید 573 اسب بخار قدرت و 476 پوند فوت گشتاور و قابلیت به چرخش در آوردن تمامی چرخ‌‌ها، شانس پیروزی زیادی دارد. از شانس‌های دیگر این مسابقه، می‌توان به آئودی R8 V10 که سریع‌ترین خودرو تنفس طبیعی جهان است اشاره کرد چرا که با پیشرانه‌ی 5.2 لیتری 10 سیلندر خود، 602 اسب بخار توان و 413 پوند فوت گشتاور را به هر چهار چرخ انتقال می‌دهد. پس از آن نیسان GT-R با موتور 3.8 لیتری V6 به توان 565 اسب بخار و گشتاور 467 پوند فوت در کنار مک‌لارن 570S با پیشرانه 3.8 لیتری V8، حرف زیادی برای گفتن دارند. برنده‌ی سال گذشته بزرگ‌ترین درگ جهان، مرسدس AMG GT S نیز در این مسابقه حضور دارد و همچنین دوج وایپر ACR پر ادعا نیز جزو 12 خودرو‌ی این تست قرار گرفته است. شش خودروی دیگر این مسابقه، پورشه 911 کاررا، بی ام و M4 GTS، جگوار F-Type SVR، فورد موستانگ شلبی GT350R، دوج چارجر هلکت و شورولت کامارو SS1LE هستند. جالب توجه است که حضور خودرو‌های عضلانی آمریکایی، تقابل بسیار جالبی را با رقبای جوان خود به دنبال خواهند داشت.

خودرو‌های این سری از بزرگ‌ترین مسابقه‌ی درگ، همگی با توانایی بالا و بسیار خوش نام هستند. با این وجود تعجبی ندارد که پیش بینی پیروز میدان امری بسیار دشوار باشد. چه کسی برنده‌ی ششمین مسابقه‌ی بزرگ درگ است؟ پاسخ را در ویدئوی زیر بیابید!

بزرگترین مسابقه درگ سال

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*