شیائومی می 5 اس دوربین دوگانه خواهد داشت

تایید شد؛ شیائومی می 5 اس دوربین دوگانه خواهد داشت

هنوز شایعات مربوط به گوشی خبرساز شیائومی می 5 اس (Mi 5s) ادامه دارد. این بار تصاویری از بخش پشتی این گوشی منتشر شده است که نشان می‌دهد این گوشی از ماژول دوربین دوگانه در آن قسمت بهره خواهد برد. اما موضوع جالب‌تر در مورد این عکس آن است که مورد منتشر شده شباهت بسیار زیادی به تصویر تیزر رسمی انتشار یافته توسط شیائومی دارد. علاوه بر آن در این تصاویر منتشر شده شاهد قرارگیری فلاش‌های LED دوگانه دو رنگ در کنار دوربین‌های اصلی هستیم.

شیائومی می 5 اس دوربین دوگانه خواهد داشت

از طرفی چند پیش خبری در مورد بدنه سرامیکی و منحنی می 5 اس منتشر شد که در این تصویر جدید نیز به میزان کمی شاهد آن هستیم.

علاوه بر آن امروز تصویری اسکرین شات از نمایشگر این گوشی منتشر شد که بر اساس آن بعضی از مشخصات فنی می 5 اس لو می‌رود. بر این اساس شیائومی می 5 اس از نسخه 6.0.1 سیستم عامل اندروید موسوم به مارشمالو به طور پیش‌فرض به همراه رابط کاربری MIUI 8 برخوردار خواهد بود. تراشه اسنپدراگون 821 کوالکام قلب تپنده این گوشی خواهد بود. این چیپست در بخش CPU از چهار هسته پردازشی با حداکثر فرکانس کاری 2.35 گیگاهرتز استفاده می‌کند. از طرفی واحد گرافیکی آن نیز آدرنو 530 خواهد بود. این نسخه از میزان حافظه رم شش گیگابایتی به همراه 256 گیگابایت حافظه داخلی استفاده خواهد کرد.

از سویی دیگر بر اساس موارد انتشار یافته نمایشگر 5.15 اینچی این گوشی از فناوری فورس تاچ بهره‌مند خواهد بود. دقت تصویر آن نیز معادل 1080 × 1920 پیکسل (فول اچ دی) در نظر گرفته شده است. علاوه بر آن شیائومی می 5 اس به حسگر اثر انگشت التراسونیک کوالکام نیز مجهز خواهد شد. گفته شده که این حسگر در زیر نمایشگر گوشی قرار خواهد گرفت. NFC از دیگر قابلیت‌های موجود در این گوشی خواهد بود که به کمک آن می‌توانید پرداخت‌های مالی خود را به سادگی با استفاده از سرویس Mi Pay انجام دهید.

شیائومی می 5 اس دوربین دوگانه خواهد داشت

همان‌طور که احتمالا می‌دانید شیائومی قرار است دو گوشی از این نسخه را معرفی کند. یکی از آنها می 5 اس نام داشته و احتمالا با قیمت 300 دلار به فروش خواهد رفت. مدل دیگر که سطح بالاتر است، می 5 اس پلاس نامیده خواهد شد و آن نیز با قیمت 450 دلار از فروشگاه‌ها قابل خریداری خواهد بود. این دو نسخه در تاریخ 27ام ماه سپتامبر (مصادف با ششم مهر ماه) به صورت رسمی تحت رونمایی قرار خواهند گرفت.

در بخش زیر شاهد نمایش تصویر جدید لو رفته و همچنین تیزر قبلی مربوط به گوشی شیائومی می 5 اس هستید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*