فیلم فروت نینجا ساخته خواهد شد ؛ جنگ با میوه‌ها در دنیای واقعی

فیلم فروت نینجا ساخته خواهد شد ؛ جنگ با میوه‌ها در دنیای واقعی

استودیوی بازی سازی هافبریک (Halfbrick) سازنده بازی محبوب فروت نینجا (Fruit Ninja) است که با توجه به دانلود بیش از یک میلیارد بار این بازی بر روی پلتفرم‌های مختلف، پول هنگفتی به جیب زده است. این شرکت، همگام با دیگر غول‌های بازی سازی دنیا مانند شرکت Rovio ، قصد دارد فیلم فروت نینجا را جهت نمایش به روی پرده نقره‌ای ببرد.

اوایل خردادماه امسال بود که خبری منتشر کردیم مبنی بر اینکه شرکت Hahfbrick قصد ساخت فیلم فروت نینجا را داشته و برای این کار به دنبال سازنده‌ای است که بتواند به‌گونه‌ای فیلم را بسازد که همانند فیلم Angry Birds ، موفقیت نسخه بازی را ادامه دهد.

فیلم فروت نینجا توسط شرکت New Line Cinema ساخته خواهد شد

حال به نظر می‌رسد جستجوی شرکت Halfbrick نتیجه داده و شرکت فیلمسازی New Line Cinema – سازنده فیلم‌های بسیار موفقی مانند ارباب حلقه‌ها، ماسک، هابیت، هفت و … – قصد در اختیار گرفتن حق ساخت فیلم فروت نینجا را دارد. این شرکت قبل از این نیز اقدام به ساخت فیلم مورتال کامبت (Mortal Combat) با اقتباس از بازی محبوبی با همین نام کرده بود که فروش موفقی نیز داشت.

تهیه کننده فیلم نیز قرار است تریپ وینسن (Tripp Vinson) باشد؛ شخصی که تهیه کنندگی فیلم‌هایی مانند سفر به مرکز زمین (Journey to the Center of the Earth) و سن آندریاس (San Andreas)، ساخته شرکت فیلم‌سازی New Line Cinema ، را در کارنامه هنری خود دارد.

نکته جالب دیگری که در خصوص فیلم فروت نینجا وجود دارد این است که فیلمنامه این پروژه قرار است توسط جی پی لاوین (J.P. Lavin) و چاد دمینی (Chad Damiani) نوشته شود. این دو نویسنده، نویسندگی انیمیشن کمدی «چگونه از حمله گنوم جان سالم به در ببریم» (How to Survive a Garden Gnome Attack) ساخت شرکت سونی پیکچرز انیمیشن را عهده‌دار بوده‌اند.

بر اساس آخرین شنیده‌ها، داستان فیلم فروت نینجا اینگونه است که گروهی تحت عنوان فروت نینجا استخدام می‌شوند تا دنیا را نجات دهند.

متاسفانه فعلا این تنها اخباری است که از فیلم در اختیار داریم و هنوز اطلاعاتی مانند نام کارگردان، بازیگران و تاریخ اکران آن در دست نیست. همچنین، اسم فیلم هنوز مشخص نیست و این یعنی اینکه اسم فیلم ممکن است فروت نینجا نباشد.

بازی فروت نینجا یک بازی سرگرم‌کننده و رایگان است که برای هر دو پلتفرم اندروید و iOS در دسترس است. به علاوه اینکه، نسخه واقعیت مجازی این بازی برای اچ تی سی وایو (HTC Vive) و نسخه ایکس باکس 360 نیز توسط سازنده ساخته شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*