می باخ S 600

مرسدس بنز می باخ S 600 پولمان گارد؛ ضد گلوله لوکس آلمانی

مرسدس جدیدترین خودروی لوکس و ضد گلوله خود را با نام می باخ S 600 پولمان گارد (Maybach S 600 Pullman Guard) معرفی کرد. این حد از امینت و حفاظت هیچ‌وقت در خودرویی سوپر لوکس دیده نشده است. می باخ S 600 پولمان گارد خاص‌ترین لیموزین حال حاضر است که می‌توان آن را به یک تانک چهار چرخ نسبت داد. برای اطلاع بیشتر از جدیدترین خودرو مرسدس، با گجت نیوز همراه شوید.

خودرو‌های سری پولمان مرسدس بنز تاریخچه‌ای طولانی و غنی دارند و در تمامی مدل‌ها، خریداران این خودرو افراد خاص زمان خود بودند. در حال حاضر جدیدترین نسل از این خودرو تحت برند می‌ باخ عرضه‌شده است. S 600 پولمان گارد بهبود‌های زیادی در سیستم زرهی خود داشته تا بتواند به طور کاملا در برابر هر نوع انفجار و آتش گلوله تاب بیاورد.

مرسدس بنز می باخ S 600 پولمان گارد امنیتی‌ترین خودرو حال حاضر است

فضای داخلی وسیع S 600 پولمان گارد، چیزی است که از نسل‌های قبلی به ارث رسیده و خارج از کابین خودرو، همه چیز عضلانی‌تر شده تا این ماشین به محبوب‌ترین وسیله‌ی نقلیه سیاستمداران بدل شود.  پرچمدار مسلم محصولات مرسدس می باخ تنها در یک فاصله‌ی محوری و با صندلی‌های پشتی رو در رو بوده و توسط پارتیشن شیشه‌ای، بخش راننده از سرنشینان اصلی خودرو جدا خواهد بود. شفافیت و تیرگی این شیشه نیز تنها با استفاده از یک کلید قابل تغییر است. از جمله امکانات دیگر این لیموزین، یک صفحه‌نمایش 18.5 اینچی است که در مقابل پارتیشن قرار دارد و به صورت برقی باز می‌شود.

می باخ S 600دیواره‌های فولادی که در پست صندلی‌های عقب جای گرفته‌اند، باعث محافظت هرجه بیشتر از مسافران می‌شود. فولادی ویژه نیز در فریم و پنل‌های بدنه‌ی این خودرو به کار رفته‌اند تا تقویت مضاعفی برای این خودرو حاصل شود. شیشه‌های کنار نیز در داخل خودرو با پوشش پلی کربنات همراه شده‌اند تا راه نفوذ به داخل، تقریبا به صفر برسد.

با توجه به تجربه‌ی چندین ساله‌ی مرسدس در ساخت خودرو‌های حفاظتی، قواعد استفاده شده در مدل پولمان بسیار امنیتی‌تر شده است. سطح حفاظتی مرسدس می باخ S 600 پولمان گارد در کلاس VR9 طبقه‌بندی‌ شده است و توانسته گواهی مخصوص محافظت در برابر انفجار ERV 2010 را کسب کند.

می باخ S 600درهای این مدل با سیستم برقی برای باز و بسته شدن مجهز شده‌اند تا بالاترین سطح ایمنی و راحتی را در اختیار سرنشینان خود قرار دهد. یک موتور برقی در هنگام باز و بسته کردن درها شروع به کار می‌کند تا نیروی دست را افزایش دهد و در نتیجه، در‌های بسیار سنگین وزن (به دلیل به‌کارگیری زره) به راحتی جا به جا شوند.

فراتر از تقویت و مسائل ایمنی، S 600 پولمان گارد هنوز از هم از بیرون بسیار لوکس به نظر می‌رسد و همانند مدل S کلاس، تجهیزات حفاظتی و ایمنی این مدل از بیرون قابل شخیص نیستند و شیشه‌های آن کاملا به رنگ تیره دیده می‌شوند.

می باخ S 600این نسخه از سری پولمان 6.5 متر طول دارد که با پیشرانه‌ی 523 اسب بخار و حجم 6.0 لیتر با 12 سیلندر توئین توربو و وجود محدودکننده، به حداکثر سرعت 160 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. گشتاور 830 متری این پیشرانه از دور موتور 1900 دور بر دقیقه در دسترس خواهد بود.

قیمت نسخه‌ی استاندارد این خودرو تقریبا نیم میلیون یورو خواهد بود و مدل گارد نیز 1.4 میلیون یورو قیمت خواهد داشت. مشتریان عادی سفارش خود را در ماه سپتامبر 2016 دریافت خواهند گرد و نسخه‌ی ویژه‌ی این خودرو در نیمه‌ی دوم سال 2017 تحویل مشتریان خواهد شد.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*