سرفیس فون

انتشار کانسپت های زیبا از گوشی 6 اینچی سرفیس فون مایکروسافت

هرچه به پایان سال جاری و موعد پایان قرارداد مایکروسافت با نوکیا در راستای استفاده از برند فنلاندی‌ها در گوشی‌های ردموندی‌ها نزدیک می‌شویم، شاهد درز شایعاتی بیشتری در رابطه با گوشی رویایی مایکروسافت یا همان سرفیس هستیم. در همین راستا ساعاتی پیش وب‌سایت concept-phones کانسپت های زیبا از گوشی 6 اینچی سرفیس فون مایکروسافت را منتشر کرد.

هرچند تصاویر کانسپت منتسب به سرفیس فون صرفا می‌تواند زاییده ذهن یکی از علاقه‌مندان به محصولات مایکروسافت باشد، با این حال در صورت به حقیقت پیوستن آن‌ها شاهد هستیم که ردموندی‌ها برای نجات سیستم عامل موبایلی خود سنگ تمام گذاشته‌اند، به طوری که احتمالا با یک گوشی بسیار شیک، با طراحی اسپورت و نمایشگری بدون حاشیه کنار رو به رو خواهیم بود.

این تصاویر که به واسطه طراح مشهور لهستانی، Bartlomiej Tarnowski، منتشر شده، نشان می‌دهد که مایکروسافت در واقع خواهان تولید یک گوشی هوشمند با کارایی یک تبلت ویندوزی است. در همین راستا سرفیس فون از یک تاپ کاور هوشمند که صفحه کلیدی مغناطیسی شبیه به آن چیزی که پیش‌تر در تبلت‌های هیبریدی سرفیس نیز شاهد بودیم بهره می‌برد.

علاوه بر این پرچم‌دار بعدی ردموندی‌ها به قلم سرفیس پِن تجهیز گردیده تا در برابر فبلت‌هایی همچون گلکسی نوت 7 حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد. البته بدون شک قلم سرفیس فون در ابعاد و اندازه نمونه استفاده شده در سایر محصولات سری سرفیس تولید نگردیده، با این حال می‌توان حدس زد کماکان قابلیت شخصی سازی کارایی و دکمه انتهایی ته قلم در آن تعبیه شده باشد.

ناگفته نماند که این کانسپت‌ها بدون شک برای علاقه‌مندان به گوشی‌های ویندوزی آشناست، به طوری که طراحی بلندگوهای پیوسته آن را پیش‌تر در گوشی Elite X3 شرکت اچ‌پی مشاهده کرده‌ایم. در سوی دیگر نیز به نظر می‌رسد کنار دستگاه دکمه‌های سنتی تنظیم ولوم و قفل نمایشگر جای گرفته‌اند که البته بیشتر به کلیدهای خازنی شبیه هستند تا نمونه‌های فیزیکی.

در هر حال تا پیش از این مطلع بودیم که سرفیس فون مایکروسافت قرار است در اوایل سال 2017 با برخورداری از نمایشگری 6 اینچی با وضوح تصویر QHD، تراشه هشت هسته‌ای Intel Atom X3 که قابلیت اجرای برنامه‌های X86 را به همراه دارد در کنار 4 گیگابایت حافظه رم، 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی، دوربین اصلی و سلفی به ترتیب 21 و 8 مگاپیکسلی در کنار تجهیز به ویندوز 10 نسخه رداستون 2 معرفی گردد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خیلی قشنگ و زیبا طراحی شده
    از نظر من عالیه