شرکت های مجاز به واردات آیفون

شرکت های مجاز به واردات آیفون معرفی شدند

با اعلام سازمان توسعه تجارت ایران 9 شرکت ایرانی به عنوان شرکت های مجاز به واردات آیفون و نمایندگی اپل در ایران شناخته می‌شوند. این شرکت‌ها موفق شدند مجوز ثبت سفارش و واردات گوشی های آیفون با نشان تجاری اپل را دریافت کنند.

چندی پیش سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان نامه‌ای با موضوع معرفی شرکت های توانمند در ارائه خدمات پس از فروش برای گوشی های آیفون، به ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرستاد. بر این اساس ستاد مبارزه با قاچاق کالا مصوبه‌ای را به اجرا گذاشت که طی آن تنها شرکت های مشخص شده، اجازه واردات محصولات اپل و ارائه خدمات پس از فروش آیفون را خواهند داشت.

اسامی شرکت های مجاز به واردات آیفون اعلام شد

به این ترتیب تا کنون 9 شرکت توانستند موافقت نهادهای مربوطه را به دست آورند. شرکت های مدیا پردازش، توسعه سرمایه گذاری گروه الوند، سیب طلایی هوشمند، ماناتل پارس، شرکت تجاری دلتا همراه پرداز شرق، اکسیر تجارت صبا، الماس سیستم، ایرانیان قائم همراه و دانیس امرتات به عنوان نمایندگی اپل مجوز واردات آیفون را کسب کردند.

ثبت سفارش و واردات گوشی های آیفون توسط این 9 شرکت به گمرک ابلاغ شد و با تأیید سازمان توسعه تجارت، شرکت های مجاز به واردات آیفون کار خود را شروع کردند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده
    هه