بازي Borderlands 2 جنگي مدرن در سيارات معرفي شد+تصاویر بازی

بازي Borderlands 2 محصول دو شرکت 2k Game و Gearbox Software است که سبک اکشن و تخيلي دارد و مراحل بازي در سياره اي دور افتاده است که شما با نفوذ در قلمرو دشمنانتان بايد آن ها را نابود کنيد اتفاق ميافتد که هدف شما از اين خونريزي و جنگ پيدا کردن شي بخصوصي است تا دنياي شما را نجات دهد شما قادر هستيد به جاي يکي از 4 شخصيت اصلي بازي نقش آفريني کنيد

شخصيت اول Salvador هست که فردي قوي هيکل با جثه بزرگ , جنگ جو و نترس که هر دشمني را به وحشت انداخته که با تفنگ هاي خود که کمتر از جثه خود او نيستند تمام دشمنان را به ذراتي ريز تبديل ميکند.
شخصيت دوم بازي Maya نام دارد دختري زرنگ و چابک ميباشد که با نيروي جادويي خود ميتواند دشمنان را در جادوي نوراني خود اسير و انان را به سياه چالي عميق فرستاده و انان را از بين ببرد.
شخصيت سوم بازي Axton نام دارد که فردي باهوش و با تجهيزات کامل پا به اين جنگ گذاشته است که با موشکهاي خود و همچنين از دوستان رباتي خود نيز براي نابودي دشمنان استفاده ميکند تا کمک خوبي براي شما باشد.
و اما شخصيت چهارم بازي Zero که با قابليت فوق العاده خود ميتواند تا نزديکي دشمنان رفته ولي کسي متوجه او نشود , بله Zero يک شمشيرزن قهار با قابليت نامريي شدن است که با شمشير خود ميتواند هر فردي را از پاي درآورد.
از قابليت هاي بازي ميتوان به دو نفره بازي کردن اين بازي زيبا نام برد که صفحه تصوير به 2  قسمت تقسيم شده تا هر فرد قدرت اختيار بيشتري داشته باشد. يکي ديگر از قابليت هاي بازي نيروي خاص هر فرد هست که در کنار سلاح هاي موجود در بازي کمک بسيار فراواني را به شما ميکند. استفاده از ماشين براي طي مراحلي که دور و مسير ناهواري دارد نيز يکي ديگر از قابليت هاي بازي است تا بازي کردن به شکلي خسته کننده نباشد و وجود بيش از 50 سلاح مرگ بار در طي مراحل بازي باعث تنوع در بازي شده است. Borderlands 2 در تاريخ 18 September در امريکا و 21 September براي ديگر نقاط جهان انتشار خواهد يافت

{photo}91/04/17/borderlands2{/photo}


منبع : borderlands2

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*