رنو Zoe

رونمایی از مدل جدید خودروی رنو Zoe با ظرفیت باتری و شعاع حرکتی بیشتر

پنج سال پیش بود که اولین خودروی رنو Zoe به بازار عرضه شد. این سری خودروها یکی از پرفروش‌ترین خودروهای الکتریکی در اروپا محسوب می‌شود و اکنون در جریان نمایشگاه خودروی پاریس از نسل جدید Zoe رونمایی شد.

کمپانی خودروسازی رنو (Renault) مدل 2017 خودروی خود را با تغییرات و پیشرفت‌های بسیار زیادی روانه بازار خواهد کرد. افزایش ظرفیت باتری و دو برابر شدن شعاع حرکتی از مهم‌ترین تغییرات این خودروی بهبود یافته محسوب می‌شود. رنو Zoe با شعاع حرکتی 400 کیلومتر از خودروی شورولت بولت جدید با شعاع حرکتی 383 کیلومتر پیشی گرفت. این شعاع حرکتی دو برابر بیشتر از نسل اول Zoe بوده و در بین خودروهای الکتریکی موجود در بازار اروپا نیز بی سابقه است.

رنو Zoe

باتری رنو Zoe نیز پیشرفت قابل توجهی داشته و ظرفیت آن از 22 کیلووات ساعت در مدل‌های قدیمی به 41 کیلووات ساعت در نسل جدید افزایش یافته است. با وجود این باتری و شعاع حرکتی بالا امکان طی کردن مسافت‌های زیاد و سفرهای طولانی فراهم می‌شود. شرکت کره‌ای LG Chem سلول‌های باتری این خودرو را تولید می‌کند. البته اندازه و طراحی باتری نسبت به قبل تغییری نداشته و فقط ظرفیت آن بیشتر شده است.

رنو Zoe

در بخش طراحی ظاهری رنو Zoe تغییرات زیادی مشاهده نمی‌شود

با توجه به تصاویر منتشر شده به نظر می‌رسد که تغییر آن‌چنانی در طراحی ظاهری صورت نگرفته و کمپانی رنو تنها سعی در ارتقای فنی خودرو داشته است. به گفته مدیران رنو، مدل 2017 این هاچ بک با دو رنگ جدید عرضه خواهد شد. همچنین دو نسخه Edition One با صندلی‌های چرمی و سیستم صوتی Bose و نسخه Intens با رینگ آلومینیومی 16 اینچی و آینه‌های بغل تاشو به صورت خاص تولید خواهند شد. قرار است اپلیکیشن هایی نیز برای رنو Zoe معرفی شود که به وسیله آن امکان مدیریت سیستم شارژ از راه دور و سیستم ناوبری بسیار دقیق فراهم می‌شود.

رنو Zoe

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، رنو در نظر دارد تا پلتفرم نسل آینده خودروی Zoe را با یک مدل از نیسان ترکیب کرده و به این ترتیب از تمامی ظرفیت کارخانه بهره لازم را ببرد. خودروهای هاچ بک الکتریکی Zoe در کارخانه Flins در فرانسه تولید شده و تا اواخر سال جاری در فرانسه و اوایل سال آینده در سراسر جهان وارد بازار خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*