آخرین تصاویر رندر گوگل پیکسل و پیکسل ایکس ال وجود نسخه‌ای طلائی را افشا کرد

آخرین تصاویر رندر گوگل پیکسل و پیکسل ایکس ال وجود نسخه‌ای طلائی را افشا کرد

مدت بسیار زیادی است که خبرها و شایعات مربوط به گوشی های سری پیکسل گوگل در رسانه های خبری گوناگون در حال انتشار بوده و امروز نیز با درز تصاویر رندر گوگل پیکسل و پیکسل ایکس ال وجود نسخه‌ای طلائی افشا شد. 

تصاویر رندر گوگل پیکسل و پیکسل ایکس ال وجود نسخه‌ای طلائی را تایید می‌کنند

همان طور که احتمالا می‌دانید شرکت گوگل در تاریخچهارم ماه اکتبر (مصادف با 13ام مهر ماه) طی مراسم رسمی خود از گوشی های گوگل پیکسل و گوگل پیکسل ایکس ال رونمایی خواهد کرد. از طرفی طی این رویداد احتمالا شاهد معرفی سیستم عامل جدید اندرومدا نیز خواهیم بود.

در هر صورت امروز یکی از طراحان، تصاویر رندر گوگل پیکسل و پیکسل ایکس ال را منتشر کرده است که با نگاهی دقیق به آنها، جزئیاتی جالب از ظاهر و طراحی این دو گوشی را متوجه خواهید شد. یکی از این موارد مربوط به انواع نسخه های رنگی این گوشی ها می‌شود. البته قبلا هم تصاویری از این دو گوشی به بیرون درز کرده بود و با طراحی کلی این دو گوشی آشنا بودیم. اما حالا بدون هیچ گونه محافظ یا قابی می‌توانیم تمامی بخش های آنها را از نزدیک شاهد باشیم.

بر اساس تصاویر منتشر شده، این سری از گوشی ها دارای دو رنگ نسبتا متفاوت بر روی بدنه خود هستند. قبلا نسخه مشکی و سفید این سری را بسیار دیده بودیم و حتی گمانه زنی هایی برای نسخه آبی آن نیز وجود داشت اما نسخه طلائی چطور؟ وب سایت روسی Rozetked  تصاویر رندی از این دو گوشی را منتشر کرد که طراحان آن را تولید کرده و البته این بار از زوایایی خاص، بخش های مختلف این گوشی ها به نمایش گذاشته می‌شود.

البته این موضوع را نیز به خاطر داشته باشید که تصاویر موجود در گالری زیر حاصل ذهن خوش ذوق هنرمندان و طراحان است. گرچه بهتر است بدانید که طراحی نهایی گوشی ها نیز با این تصاویر رندر تفاوت زیادی نخواهند داشت. بیشترین اختلاف تصاویر رندر و واقعی احتمالا مربوط به بخش ماژول دوربین این سری از گوشی ها باشد. در هر صورت باید تا 13 مهر منتظر ماند و دید که گوگل بالاخره از چه محصولات جدیدی رونمایی خواهد کرد. در بخش زیر شاهد نمایش تصاویر رندر گوگل پیکسل و پیکسل ایکس ال هستید که نسخه ای طلائی نیز در بین آنها دیده می‌شود:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*